עיצוב אולפן הקלטות ביתי

מכיוון שרוב המוסיקאים אינם זקנים פי שניים מנגרים, אספנו מדריך כיצד לבנות אולפן הקלטות משלך שיעזור לך להתחיל. ממיקרופונים ועד טיפול אקוסטי, מדריך זה מראה לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לבנות אולפן הקלטות ביתי במחיר נמוך מ -1,000 דולר. עדיין לא סיימנו, אך אנו נותנים לך הוראות שלב אחר שלב כיצד להקים אולפן נהדר להקלטה ביתית. התחל עם קבלן מוסמך שיוכל לבצע את כל התכנון והקמת אולפן ההקלטות הביתי שלך, התקנת ציוד ומסירת מוצר סוהר. מעצב סטודיו יהיה בחירה נבונה, אך שימו לב שיש בשוק סוגים רבים ושונים של אולפנים במחיר נמוך מ -1,000 דולר, אז שימו לב.

אם אתה רוצה להקים אולפן הקלטות משלך, אל תשכח להתחיל עם אולפן מקצועי על ידי יצירת קשר עם דייוויד פרנגיוני עוד היום. אם יש לך שאלות לגבי אופן הקמת אולפני ההקלטה הביתיים שלך, אתה תמיד יכול לפנות אלינו או להשאיר תגובה למטה.

אנו מראים לך כמה קל ליצור אולפן הקלטות פודקאסט ביתי שמציע את היכולת להקליט פודקאסטים שנשמעים באופן מקצועי ישירות בביתך

לאורך זמן, אנו נשתף את הפודקאסט שלנו עם העולם, ולא רק תקבל הצצה לחדר ההקלטות הביתי שלנו, אלא גם מבט כיצד לבנות אולפן הקלטות מקצועי היישר מהבית. עקוב אחרינו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופינטרסט לקבלת טיפים וטריקים נוספים ליצירת אולפן נהדר לצילומים ביתיים.

אתה צריך 8 מכשירים

כדי להקים אולפן ביתי שיכול לייצר רצועות ראויות לרדיו, ותוכל להתחיל לעשות את עבודת השמע בנוחות הבית שלך. אם אתה מצליח להוסיף קצת יותר מקום לאולפן הביתי שלך, תוכל לשפר את האקוסטיקה בחדר המוסיקה שלך באמצעות מגינים ותופים בכלובים. תוכלו ללמוד עוד על שיפור האקוסטיקה בחדר במאמרנו בנושא אקוסטיקה 101.

ספיגת קול ופיזור צליל הן שתי טכנולוגיות שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אולפן ההקלטה והציוד שלכם

החלק החשוב ביותר בהקמת אולפן תקליטים באולפן הביתי שלך חייב להיות מדיד ומונע. בין אם הסטודיו הביתי שלך מיועד לשימוש ביתי או מקצועי, השקעת מחשבה וטיפול בסט – הכל ישפיע. אני אסביר לך בדיוק מה אתה צריך לקנות בכל מה שקשור לבניית אולפן ההקלטות הביתי שלך. כשאתה מכין תקציב לאולפן ביתי, אל תשכח להרכיב את הכל כשאתה מרכיב אותו. זה לא צריך להיות הדבר האחרון שאתה חושב עליו בזמן שאתה מעצב אותו, אלא הדבר הראשון.

הפוך עדיפות עליונה לניהול בתדרים נמוכים בעת תכנון אולפן ההקלטות הביתי שלך, במיוחד לתדרים נמוכים וערבוב בתדרים נמוכים.

יש לפחות 4 קטעי ליבה שאולפן הקלטות חייב להיות חייב להשיג את איכות ההקלטה

כעת כל אולפני ההקלטה הביתיים עוצבו, נבנו ונבנו לפי המפרט שלכם ויש להם איכויות ייחודיות משלהם. תקליט לא עובד בלי חתיכת ליבה מוצקה כמו לוח קול, מיקרופון, מיקסר, פטיפון, לוח קול, מקליט קלט וכו '

שולחן אולפן ההקלטות

הוא הבסיס שעליו בנויה שאר תצורת ההקלטה. הבחירה הנכונה באולפן הקלטות הינה מכרעת לעיצוב מוצלח של חדר ההקלטות שלכם. סדרת Force מאולפני הקלטות, לעומת זאת, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לעמוד ברוב דרישות האולפן. הם מציעים גמישות רבה מכיוון שהם אינם דורשים תיקון קבוע וניתן למקם אותם בכל מקום בחדרך, מה שמאפשר את התצורה הטובה ביותר.

מחפשים חדר ייצור

אבל אתה צריך למקם את הציוד שלך במקום שהוא שייך. השלב הראשון ביצירת אולפן הקלטות ביתי הוא בחירת החדר עליו אתה שולט ביותר. אתה יוצר איזון בריא של צלילים טבעיים שיגרום לחדר שלך להישמע דומה לאולפן הקלטות מקצועי.

אז יש לקחת בחשבון כמה דברים כשאתה מעצב את הסטודיו הביתי שלך

אם אתם מתכננים שיהיו לכם משטחים לא סדירים יותר בעבודה על המשטח, יש לכם סיכוי נמוך בהרבה למרוח את הסימנים שלכם. היום ברצוני לדון בכמה מעקרונות העיצוב של אולפני ההקלטה שעליכם להקפיד על מנת לבנות את אולפן ההקלטות החדש שלכם. להלן מספר מחשבות נוספות על בניית אולפן הקלטות חדש ומחשבות נוספות שכדאי לזכור בעת בניית אולפן ביתי, כמו גם כמה טיפים וטריקים לבנייתו.

כאמנית שבילתה את מרבית חיי באולפן הקלטות מקצועי

החלטתי ליצור חלל שמשקף לא רק את האסתטיקה של ביתנו (הדרישות של אשתי), אלא גם מרגיש כמו "מקצוען" " אולפן הקלטות. לא התכוונתי לבנות חדר הקלטות מלא, אך לאחר שהשקחתי זמן רב וכסף באולפן ההקלטות המקצועי שלי, החלטתי שלפיתוח חדר הקלטות ביתי יכול להיות היתרונות שלו. אז רציתי ליצור סדרת פוסטים שמתאימים לי לדליים שונים ומשמשים השראה אינסופית לבניית הסטודיו החלומי שלי.

תוכן עניינים