פרופילי תאורה מעוצבים לבית

המומחיות של צוות התאורה של Creative Designs מוצגת בפרופיל זה. הוד מעלתך, אנו נעזור לשפוך אור על כמה מהגורמים החשובים ביותר כדי להשיג חווית תאורה נהדרת בבית המגורים היוקרתי שלך. מדריך התאורה המפואר שלנו מעביר אתכם במגוון סוגי תאורה ונותן עצות כיצד לעצב את התאורה לביתכם.

מעצבי קמעונאות

אנשי מקצוע ובעלי בתים שמוכרים מגוון רחב של מוצרי ושירותי תאורה ופרופילי תאורה בכדי לספק לכם את חווית התאורה הטובה ביותר לבית, לעסק, למשרד או לעסק. אנו מותאמים לצרכים האישיים של כל פרויקט ופותרים את הבעיה שלך על ידי אספקת המידע העדכני ביותר על מגמות התאורה והמגמות האחרונות בענף. IALD מציעה רשימה מקיפה של מומחי תאורה מקצועיים ללקוחות, אדריכלים, מהנדסים ואדריכלים המחפשים מעצב תאורה. התכונה "מצא מעצב תאורה" מפרטת את כל החברים המקצועיים והמשויכים שלנו.

גלה את אולם התצוגה שלנו להשראה לחיפויי הרצפה שלך ולמד כיצד מוצרי קרנדים בהשראת הטבע הופכים לחיים

חברת Bellacor Professional, שנוסדה בשנת 2002, מציעה למעצבי פנים ולאנשי מקצוע מהסחר שותפות ייחודית ומלאי ללא תחרות. החברה מציעה ריהוט, תאורה ואביזרים במגוון רחב של סגנונות, צבעים, חומרים וסגנונות לשימוש בבית, במשרד ובמשרד.

מעצבי תאגידים מפתחים מגוון רחב של מוצרים לשימוש בבית, במשרד ובמשרד בסגנונות שונים. מעצבים בוחרים מספר רב כדי לייעל את תהליך העיצוב ולעבוד עם בתי הריהוט בכדי לסייע ללקוחות בבחירת חומרים וריהוט.

פרופילי LED למדרגות משמשים למתן חום לסביבות גדולות וקרות בדרך כלל

פרופילי LES ורצועות LED קלים להתקנה ואידיאליים למי שמחליט להחיל אותם על השלבים הקיימים. הפרופילים קלים יותר להתקנה וניתן להשתמש בהם במגוון רחב של יישומי תאורה, החל מנורות וכלה בנורות לד. לא מומלץ להשתמש בפרופילים בבנייה או בשיפוץ, שכן יש להתקין את יישום צינור רצועת ה- LED באותו מקום כמו פרופיל LED רגיל או רצועת תאורת LED.

אם הלקוח רוצה להציג גיטרה, האפשרות האדריכלית הטובה ביותר תהיה לצבוע תקרה גבוהה עם קירות שחורים או כהים כדי לשלב תאורה רחבה יותר עם מרחקים גדולים יותר, שתבליט את המכשיר.

תאורה

היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בפנים פנים, מכיוון שעל ידי תאורת חדר היא יכולה להפוך את מראה החדר, לטוב ולרע, ממואר למואר. תאורת הסביבה המשמשת כאן דומה גם לתאורה האדריכלית המשמשת לעיתים קרובות לשינוי מראה החדר וגודלו. בנוסף לסגנון עיצוב הפנים הכללי של החדר שלך, אתה יכול גם להשתמש בתאורה מלאכותית כדי להדגיש תכונות, ליצור אזורים ולשנות פרופורציות נתפסות בחדר. תאורה אטמוספרית היא אפשרות תאורה מצוינת לחלל הפנים של כל חלל מגורים או משרדים והחדר יהיה חשוף בלעדיו.

בדומה לתאורת משימות

גם לתאורת מבטא יש פונקציה מיוחדת והיא התאורה שנבנתה במיוחד בכדי להדגיש תכונות מיוחדות בחדר. בניגוד לתאורת משימות, נורות הספק גבוהות הן קשות מדי ואינן מתאימות, לכן בחרו בהספק נמוך לתאורת מצב רוח. תאורת מבטא זקוקה לאור ודורשת הספק גבוה כדי לזרוח, אך היא אינה יקרה כמו תאורת סביבה בגלל צריכת החשמל הנמוכה שלה.

מעצב הפנים אפריל ראסל מסביר את ההבדל

"תאורה כללית היא שילוב של שני סוגים שונים של תאורה: תאורה כללית ותאורת מבטא. על ידי זיהוי דרישות החלל ובחירת סוג התאורה הסביבתי המתאים לחלל הפנים, הפנים מעצבים יכולים להפוך את חללי הפנים לפונקציונליים, בטוחים ויפים.

לאחר שתמסגרו את ביתכם, צוות עיצוב התאורה אינו מסוגל עוד לקבל החלטות תאורה נוספות מבלי לבצע התאמות יקרות לעיצוב ולבנייה הכוללת. עדיפות גבוהה יותר בכדי להבטיח שממדי החלל יהיו מדויקים.

אם הבית שלכם מצויד במדרגות, תוכלו לשקול להשתמש בפרופיל LES על פס הלד. השוק מציע פתרונות רבים, אך הוא המתאים ביותר להאיר ולהחיות צעד פשוט.

מי שרוצה להעז יכול לבחור בגוונים

ומי שמחפש מראה אווירה ואווירה ימצא גם גוונים כהים יותר נהדרים. גוונים חמים יותר בכל חדר, אך כאשר האור בחדר תלוי במידה רבה בתאורת אווירה, גוונים בהירים יותר הם אידיאליים לתת לכל כך הרבה אור לזרוח. האפליקציה יכולה להציג תצוגה מקדימה של תנאי תאורה מרובים, אפילו בחוץ ביום שמש, כדי לראות כיצד הצבעים מופיעים.

למידע נוסף היכנסו לאתר של אורולד תאורה

מפרצונים וכרכובים משמשים לעתים קרובות מעצבי פנים ואדריכלים

והם מהווים דרך יעילה לעשות זאת. עם תאורה מאוזנת, רקע שחור יכול ליצור תמונה חזקה מאוד ולספק את המראה החד והמקצועי שאתה מחפש. חשבו על אורות קיר השוטפים את הקירות באור, על אורות קופה רושמים המסתירים אור מתקרת הקולנוע בפינצ'טון או על תאורה צדדית במטבח. אם לוח בסיס מסוים משולב עם יישום גבס, עומדת בפניך הבחירה בין פרופילים מובנים של LEB לבין רצועות LED.

תוכן עניינים