ארון תכשיטים מעוצב לבית

מציאת דרך לארגן ולהגיש את התכשיטים שלך יכולה להיות קשה, לכן ריכזנו עבורכם כמה מהרעיונות הטובים ביותר לאחסון תכשיטים וארגזים שיעזרו לכם במשימה שעבר זמן רב. בין אם תרצו להשתמש בהם לקישוט הבית שלכם ובין אם להרחיקם מחוץ לטווח הראייה, פתרון ארגוני פשוט זה יעשה פלאים למלאי התכשיטים שלכם. לחץ כאן למידע נוסף על אופן אחסון וארגון תכשיטים, אך מציאת המקרה הנכון לאחסון תעשה עבודה נהדרת לשמור את כל התכשיטים הללו במקום אחד.

אם אתה עדיין רוצה לוודא שיש לך מקום לכל התכשיטים שלך

הגיע הזמן לחשוב על אפשרויות קיר ואחסון. לא לכולם יש מקום לארון קישוט קיר בביתם, אך ישנן דרכים רבות לאחסן את חפציכם בבטחה. כאשר הם מותקנים כראוי, צמידי תכשיטי הרכבה על הקיר יכולים להוות פיתרון נהדר לאחסון כל התכשיטים בחדר אחד במקום אחד.

ארונות תכשיטי קיר

לעומת זאת, תוכננו במיוחד ויכולים לאחסן מגוון סוגים שונים של תכשיטים כגון צמידים, שרשראות, טבעות ואביזרים אחרים. אחסון התכשיטים האולטימטיבי הוא גם יפה וגם פונקציונלי, אז מה הכי טוב בשבילך? בחרו צמיד תכשיטים וצפו לארון תכשיטים אלגנטי ומתפקד היטב. זוהי השקעה נהדרת עבור ביתך ותוספת גדולה יותר לאוסף שלך מאשר ארון קישוט לקירות.

ארון תכשיטים מסוגנן ופרקטי הוא תוספת נהדרת לכל חלל מגורים ואידיאלי למשרד ביתי או משרד.

ארון תכשיטי דבש של כוורת אליזבת

הוא ארון תכשיטים מעוצב היטב בעל גימור כפרי ייחודי. עשיר ומפנק, הוא יוסיף עדינות וסטייל לביתכם ובהחלט ימשוך תשומת לב רבה. חזית ארון התכשיטים מעוצבת כך שתוכלו לאחסן את כל התכשיטים שלכם במקום אחד, בין אם הם מעוצבים היטב ובין אם לא. חזה רצפתי עם חזה אחסון גדול ועצמאי לתכשיטים ופריטים אחרים.

הבעיה היחידה עם הארון הזה היא שאתה לא רוצה את זה באמצע החדר. אין שום ציר בעולם שמאפשר לך לפתוח את החלק הקדמי של ארון התכשיטים כפי שתוכנן, אז אתה צריך להבין בעצמך.

מגוון רחב של תכשיטי כסף מעוצבים תוכלו למצוא באתר Stern&Co

לוח מגנטי וכמה קולבים מגנטיים נותנים לך את המקום המושלם לתלות אותם ולשמור על התכשיטים שלך

אתה יכול לחבר מגירות ישנות וחומרה אחרת ללוח כדי להפוך אותו למקום מושלם לארגון של כל התכשיטים שלך, או ליצור קולב תכשיטים יפהפה ששומר על הכל מסודר ונוח. אני משתמש בארגנית התכשיטים הזו כבר שנים, רק כדי להשיג תוצאות מעולות שאפשר להשתמש בהן כדי לשמור על השרשראות שלי וכל שאר התכשיטים שלי מסובכים ומסודרים!

תוכל גם להתאים אישית את המגירה האמצעית עם שמך, מה שהופך אותה לדרך נחמדה לארגן את התכשיטים שלך ולהוסיף נופך ילדותי לחדר שלך.

לאחסון השולחן תרצו למצוא קופסת תכשיטים אופנתית ומסוגננת המתפקדת גם כמקום אחסון וגם כעיצוב

אמנם קופסאות תכשיטים נוטות להיחשב לנשיות, אך כשמסתכלים על מגשי אביזרים תגלו שהם אטרקטיביים לאנשים המחפשים דרך גברית יותר לאחסן את התכשיטים שלהם. שלא כמו קופסת תכשיטים גדולה, קופסת אביזרים היא דרך נהדרת לשמור על הפריטים האהובים עליך ולשמור עליהם בהישג יד בכל מקום שהם נלבשים או בכל מקום שאתה לובש אותם. אם ברצונך לשמור על הפריטים המועדפים עליך בקרבת מקום ונגישים בקלות, אין לשמור על שמירת כלי שולחן.

זה שימושי במיוחד אם אתה גר בבית קטן ואין לך הרבה מקום בחדר השינה שלך למראה או קופסת תכשיטים נפרדת.

במקום לאחסן את השרשראות שלך שטוח

אתה יכול לקבל ארון תכשיטים עם מתלים תלויים בצד לתכשיטים שלך. אם יש לך יותר מתכשיט אחד כמו שרשרת, צמיד או טבעת, ייתכן שלא יהיה לך את אחסון התכשיטים הדרוש לך כשתבחר במגש לשימוש. כורסה צמודה לקיר היא בחירה פופולרית מכיוון שהיא מצוידת במגירות קטנות ובמקום לאחסון רכושכם היקר ביותר. אם אין לכם מקום רב למגירה קטנה או לארגז תכשיטים נפרד, אך עדיין רוצים לוודא שהתכשיטים שלכם לא רק נגישים, אלא גם בטוחים, עליכם לבחור במגש המשומש.

נעילה פשוטה

היא גם רעיון טוב אם יש לכם ילדים שאוהבים לגלוש בארגז התכשיטים כדי להתחפש. ארון תכשיטים מספק הזדמנות מצוינת לתלות שרשראות ולארגן טבעות, צמידים, עגילים ופריטים אחרים. במקום לשים את קופסת התכשיטים על שולחן המיטה בערב, תוכלו פשוט לשים את הטבעות על שולחן המיטה עם טבעת, כך שתוכלו להרכיב אותן שוב בבוקר.

תוכן עניינים