שדרוג המיטה בבית והחלפת מזרון

רכישת מזרן חדש לספה או למיטה שלך הייתה בעבר קשה, אך כעת יש לנו ברירה יותר מתמיד. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה, בדקנו צעד אחר צעד את מה שעליכם להיזהר כשאתם קונים מזרן במרתף. כשאתם קונים או מחליפים מזרן עם רוכסן, אתם עשויים לגלות שעליכם לשקול אם להוסיף או רק להוסיף מזרן.

אם אתה מוטרד משיפור מיטתך

המשך לקרוא כדי לגלות את הסימנים הברורים שאתה זקוק למזרן חדש. עקוב אחר המדריך שלנו לרכישת מזרני עריסה כדי ללמוד עוד על מה לשקול בבחירת מיטת תינוק. לאחר מכן קרא את חוות הדעת שלנו על מזרני עריסה וביקורות העריסה שלנו כדי לגלות אילו מזרני עריסה אנו ממליצים. לפני שאתה קונה מזרן חדש יותר, זכור שאנו כותבים ביקורות על מזרנים שיעזרו לרוכשי מזרונים אחרים לבצע רכישות חכמות. האם אתה מוכן להחליף את המזרן שלך כדי לראות אם המיטות שלך אשמות בחוסר שינה?

כאשר הגיע הזמן להחליף אותו

צריך להחליף את המזרן שלך, ואתה יכול לשבת על מזרן תקליטונים. ההימור הטוב ביותר לתיקון מזרן נפול הוא לקחת במקום מזרן קצף זיכרון חדש. אם אתה צודק, תוכל להחליף מזרנים בכל עת, ללא קשר לשאלה האם הם במצב טוב או לא.

מזרן

הוא הרבה יותר זול ממזרן וניתן להפחית אותו בקלות לגודל המזרן, אז לפני שאתם קונים מזרן חלופי חדש לגמרי לקרוון שלכם, שקול אם זה יכול לעבוד בשבילך. בחירה טובה היא להשתמש בציפוי מעל מזרן הספה המקורי שלך אם אתה זקוק להחלפה של המזרן על ספת הספה שלך.

אם בסופו של דבר לא תמצאו מזרן התואם את עובי המזרן והכרית שלכם

הגיע הזמן להשקיע במזרן מכווץ המאפשר התאמה אישית של דפנות המזרן. השימוש במזרן הצדדי על ידי סיבוב או סיבוב מעת לעת יכול לעזור למזער את רשמי הגוף ולהאריך את חיי המזרנים שלך. אם זה לא עובד, אתה יכול גם לנסות לחלק את המזרן לשתי ערכות נפרדות, אחת למיטה והשנייה למיטת השיירה שלך.

לא תמיד יש צורך להחליף את קפיצי הקופסה בכל פעם שאתה מחליף מזרן, אך כנראה שזה רעיון טוב לעשות זאת. כשאתה קונה מזרן קפיצים, יש צורך שיהיה לך קפיצה, מכיוון שיש הרבה מבנה המובנה במזרן.

הקרן הלאומית לשינה ממליצה להחליף את המזרן כל 8 שנים

אך רוב המזרנים האיכותיים צריכים להחזיק מעמד זמן רב יותר. עם זאת, אני לא ממליץ להחליף מזרן לאחר שבע שנים, מכיוון שהדבר ישתנה בהתאם לאיכות החומר ובניית המזרן. עם זאת, כלל אצבע הוא להחליף את המזרן לפחות פעם בשנה, ללא קשר למשך כמה זמן המיטה שלך מכוסה על ידי האחריות שלך.

אם אתה מגלה שהמזרן שלך מתחיל לצנוח או להידרדר ואתה לא מוכן לקנות מזרן חדש

כמה טריקים יכולים לעזור לך להאריך מעט את חיי המזרן. קל לקנות מזרני Innerspring מכיוון שחברות רבות מייצרות ומובילות אותם, ומאפשרות להחליף מזרן ללא מאמץ רב וזמני המתנה ארוכים. אם אתה צריך לקבל אותם, סביר שתפנה ליצרן אם אתה זקוק למזרן חלופי. לפני החלפת המזרן, וודאו שיצאתם מהמזרן כמה שיותר שנים לפני שאתם קונים את החדש. קרוואנים עם מזרן ספירלה קפיצי יכולים להתנהג באותה מידה או טוב יותר ממזרן רגיל עם מיטה ספירלית.

יש יצרני מזרנים שמציעים אפשרות "משלוח כפפות לבנות" לפני שקונים מזרן חדש. הם מסירים את הישן לפני מסירתו והגדרתו, ומציעים להסירו ברגע שהוא מוכן.

אם ברצונך לקנות מזרן חדש

הקפד למדוד תחילה את מקום המיטה שלך. אם אתה זקוק לעזרה בהיפטרות מהמזרן, עדיף להזמין מתקן מזרנים מוסמך. מכיוון שכל המזרנים החדשים נמצאים בשוק, הם לא זמינים בכל מקום, וזה יכול להיות קשה למצוא אחד כזה במהירות אם יש לך מצב חירום ואתה צריך להחליף את המזרן שלך באופן מיידי. לפני שתכניס מזרן לביתך החדש, כסה את המיטה בקופסאות הזזת מזרונים שעליך למצוא בחומרים הנעים שלך.

לפני שתאבק את המזרן במשאית הנוסעת

תחשוב באמת אם עליו להישאר או לעזוב. אם המזרן שלך עדיין בכושר עליון, אולי הגיע הזמן לקבל מזרן חדש, אך תחילה וודא שדבר אחד לא יחבל בשינה שלך. אינך צריך לקנות מזרנים חדשים רק בגלל שקנית את הבית החדש שלך; אתה כנראה צריך להחליף אותו.

תוכן עניינים