שילוב תמונות מעוצבות לבית

חלק מהחדרים המרתקים ביותר משתמשים בשילוב של עיצוב עתיק ומודרני, כך שקל ליפול בפח של התמקדות בתקופת עיצוב. ישנן דרכים מעניינות רבות לערבב תמונות אמיתיות עם איורים ואלמנטים אמנותיים בעיצוב דפי אינטרנט.

צדי הבית המודרני יכולים להשלים את קווי הבית באמצעות צבעים וצורות מנוגדים

וכאשר אדריכלות מדגישה סוגים שונים של חיבורים לבית, חפשו בתים כמו זה, שיש בו שני בניינים שונים. על ידי תיאום הרצפות, יש לך הזדמנות לגלות צבעים, טקסטורות ועיצובים חדשים, תוך יצירת משהו שנראה יפה בכללותו. הפיזור השווה של העיטור על פני החדרים מבטיח זרימה אסתטית. שטחים פתוחים צבועים בצבע ניטרלי יוצרים נהר מבלי לשבור אותו, ואילו ציור באחר יוצר נהר על ידי פריצת השטח הפתוח.

קישוט האזורים השונים אמור ליצור איזון אידיאלי בין סוגי חללים שונים, כמו שטחים פתוחים, שטחים פרטיים וחללים פרטיים, אידיאליים למשפחה.

למבחר תמונות קנבס מעוצבות הכנסו לאתר Decor & More

המאמר לעיל מכיל כמה טיפים נהדרים לערבוב סגנונות עיצוב כמו מקצוען

אך תמונות מורכבות יכולות להיות שימושיות להפליא כשמחפשים תוכן ויזואלי בעריכה. יכול להיות שהתמונות דומות מבחינה סגנונית או שזה רק עניין באיזו תמונה משתמשים. לא משנה היכן שוכנות הנאמנות האסתטית שלך, תוכל להשתמש בעצות בפוסט זה כדי לבחור את החלקים הטובים ביותר מכל אחד וליצור מרחב ייחודי משלך. פשוט היצמד למה שגורם לביתך להרגיש יותר כמו בית והשתמש בו כנקודת מוצא ליצירת העיצוב ההיברידי של חלומותיך. בחר את האלמנטים שאתה הכי אוהב, ואז בחר את היצירה הטובה ביותר שלך עד שתיצור את הכלא של החלום העיצובי שלך. לאחר שתמצא את מספר התמונות ואת סדר הסידור, הניח את הערימות על הרצפה ושרטט את הסידור שלך עד שתהיה מרוצה. בעוד שתמונות מסודרות אנכית יגרמו לקירות שלכם להרגיש גבוהים יותר, תמונות מקובצות אופקית גם יגרמו לחדר להרגיש רחב יותר.

אז אתה יכול לערבב סגנונות אמנות שונים על הקירות שלך

אבל זה עוזר לקבל את כולם בסגנון שונה עם מצב רוח דומה. יש לי יצירות אמנות שמחזיקות אותם יחד, חיברו אותם יחד והרכיבו אותם כך שניתן יהיה לערבב אותם על הקירות. אמנם איננו יכולים לעשות שום דבר רע בתמונות על רקע לבן, אך אמנות עם קירות מעוצבים או צבעוניים יכולה למלא את הפוטנציאל שלה.

כשמשלבים עתיקות עם ריהוט מודרני ועכשווי, אין צורך להתאים שום דבר, אך דאגו ליישר ולחזור על האלמנטים העיצוביים בהם נעשה שימוש. פשוט נסה לערבב ולערבב סגנונות שונים אשר נמצאים בהרמוניה זה עם זה.

שימוש בצבעים ובעיצוב משותפים לאיחוד חללים קטנים

הוא רעיון מצוין לחדרי מוסיקה קטנים. אם החללים החיצוניים שלך נראים קשים רק על ידי דוגמאות וצבעים יצירתיים, אתה יכול להוסיף עיצובים מעניינים. זה יהיה בית שמעריך אמנות וממוקם על אפיק נהר או בריכה או אפילו באמצע היער.

תוכלו להשתמש באיורים ובתמונות אנימציה

כדי ליצור תמונות גיבורים מגניבות לכל אזור, תוך פריצת דפוסים סטנדרטיים. אתה יכול להשפיע מאוד על ידי הוספת פופ עם סגנון עיצוב אחר. השילוב של אלמנטים בלתי אפשריים, כמו יצירת חזיר מעופף שנראה עשוי מבד או נוף פיזי, מסוגל להשיג זאת על ידי ערבוב תמונות שונות.

טפטים

שטיחים ווילונות הם דרך קלה להוסיף צבע לחדר ילדים ניטרלי, ואם אתם אוהבים את הרעיון של צהוב וכחול, תוכלו להתחייב אליהם. שילוב של מטבח וסלון לא אומר בהכרח פנייה לצבע, אך הוא יכול לשמר את שניהם, מכיוון שהוא מחשיב אותם כמכלול. שלב אותם והפוך למרכז הבית, מה שהופך את הנכס לאטרקטיבי יותר ובלתי נשכח.

אם אתה מעוניין יותר להיות פיקאסו הבא

בדוק את הרעיונות האלה כדי להפוך את חדר האמבטיה הרזרבי שלך לסטודיו לאמנות. משיפור האקוסטיקה למוסיקה אופנתית, רעיונות קישוט אלה עוזרים לכם להפוך את החלל שאינו בשימוש בביתכם למאורת המוזיקה האולטימטיבית. התחל עם טיפים פשוטים אלה לבידוד אקוסטי של ביתך, או שקול להזמין בניין שיוסיף קיר גבס נוסף למטבח, לחדר האמבטיה, לסלון ולאזורים אחרים בבית שלך.

אם אינך בטוח מאיפה להתחיל

בקר באולם התצוגה של החנות המועדפת עליך והסתכל סביב כדי למצוא תמונה זו או אחרת שתואמת אותך. דפדף בין 50 הרעיונות האלה לחיפוי חוץ של הבית שיעזרו לך לראות בדיוק מה אפשרי ליצור מראה עמיד, עמיד ויפה לבית שלך. אנו מציעים דרכים מעשיות להשתמש בערכות צבעים אופנתיות אלה ולחקור כיצד הן פועלות ואילו צבעים מתאימים ביותר באזורים שונים בבית, כמו המטבח, חדר הרחצה, הסלון וחדר השינה. גלול מטה ועיין ב -50 ערכות הצבעים הפופולריות ביותר עבור בתים בארה"ב כדי לעורר אותך, והימנו שתרצה לבחור אחת.

תוכן עניינים