החלפת לוח חשמל בבית

שדרוג לוח הבקרה שלך הוא רק אחד מבין הרבה דברים שחשמלאי (אינסטלטור Black Diamond & Mechanics) שיש לו היתר ומורשה יכול לעשות בשבילך. היום אנחנו רוצים לדבר על הסיבה שהכי טוב להשאיר לך את זה, מתי לרצות אותה מחדש ולמה אתה צריך תמיד לסמוך על צוות Add-Electric שיבדוק, תיקון והחלפה של החשמלאים שלך עבור הפרעות חשמל ותיבות מתג. אם אתם מודאגים ממצב לוח החשמל שלכם, מתכננים שיפוץ או הרכבה מחודשת של לוח חשמל, התקשרו אל Art Sanitary & AC Electric כדי להציץ עוד היום.

החשמלאי יספק לכם אומדן עלות משלים שיסביר את עלות החלפת תיבת הנתיכים הישנה

שדרוג חשמלי בביתך: צפה קיבולת גדולה כאשר הגישה קשה, נדרשים הריסה או תיקוני קיר, או שביצועי החשמל שופרו לפני החלפת הפאנל, וכאשר דרישות מיוחדות אחרות עולות על יכולת חיבור הטלפון שלך מחדש. צפו לקיבולת מגבר גדולה יותר כאשר הגישה קשה, כאשר נדרשים תיקוני הריסה / קיר וביצועי החשמל שופרו לפני או אחרי החלפת הפאנל. צפו לאמפרסיביות רבה יותר כאשר ישנם קשיים בגישה וביצועי החשמל משופרים לאחר ששודרג או הוחלף לוח, כמו בבניין ללא גישה לרשת החשמל.

מומלץ להתייעץ עם חשמלאי מומלץ לצורך החלפת לוח חשמל

מחיר המודרניזציה של הלוחות עשוי לעלות אם יהיה צורך להחליף קווים, צינורות או נקודות התקנה קיימות לפני שתסיים החלפה בטוחה של הלוחות.

החלפת תיבת הנתיכים הישנה בלוח בקרה מודרני

היא קלה כמו התקנת לוח משני קטן לגנרטור. אם המודרניזציה כוללת גם התקנה של תיבות חלוקת החשמל, יהיו עלויות נוספות, במיוחד אם בבית יש עדיין את תיבות הנתיכים שצריכות להחליף את המפסקים.

עלות החלפת ספק הכוח שווה את זה אם היא מונעת את שריפת הבית, אך היא יכולה להיות גבוהה בהרבה אם ספק הכוח יבעיר. העלות של אי החלפת הלוח החשמלי עשויה להיות הרבה יותר גבוהה, במיוחד אם הלוח הזה התחיל את האש, אז החליפו אותה.

התקנת אספקת חשמל חדשה בביתך מגבירה את בטיחותך וביטחונך, מכיוון שאתה יודע כי לב מערכת החשמל בבית פועל כראוי.

עם מעגל משודרג

אתה יכול לקבל את המספר הנכון של מעגלים כדי להגן על הבית שלך ולספק את כל צרכי החשמל שלך. אם אתה מודאג מספקי הכוח הישנים שלך, התקשר לחשמלאי כדי לדון בהחלפה באופן מיידי. אתה יכול גם לשדרג את ספק הכוח שלך עם מעגלים נוספים, למשל אם קנית בית עם שקעי חשמל לא מספיקים. עם שדרוג יש לך סיכוי טוב יותר לדעת אם אתה זקוק לשדרוג או לא, מכיוון שאתה לא בטוח אם ה- ElectricalPanel מספיק בשבילך.

בעלי בתים העומדים בפני ההחלטה הקשה להחליף את אספקת החשמל שלהם, יצטרכו לשקול כמה זמן ייקח להם לעשות זאת.

אם אתה חושד שיש בביתך כבל חשמל שנזכר או מיושן

נסה להחליף אותו בפרויקט סוף שבוע. אם אתה גר בבית ישן שמערכת החשמל שלו לא עברה מודרניזציה והיא עדיין פועלת, עליך להחליף אותה בהקדם האפשרי. החלפת תיבות ההפצה היא חיונית כאשר הגיע הזמן למכור או כאשר תיבת ההפצה שלך ישנה מספיק.

עליך לפנות לחשמלאי המקומי המקומי שלך

כדי לבדוק את החיווט בפאנל שלך. שוחח עם החשמלאים שלך על עלות הוספת מעגלים, התקנת שקעים מקורקעים, הוספת המתגים שתמיד רצית ושיפורים אחרים שהם פחות יקרים כאשר אתה מוסיף את הפרויקט להחלפת לוחות.

לבעלי בתים שחושבים על מודרניזציה של ביתם ותוהים אם יש צורך להחליף מפיצי חשמל, יש לקחת בחשבון כמה דברים אם יש צורך והגיוני לשדרג.

רק חשמלאי מקצועי צריך לקחת על עצמו את משימת התיקון או החלפת לוח הבקרה

אם ספקי הכוח ניזוקים, יש לבצע החלפה בהתאם לחקיקת החשמל המקומית. כל בעל בית שמחליט לבצע את עבודות החיווט בעצמו חייב לעמוד בתקנות הבטיחות. בעת בדיקת תיקונים או החלפה של לוחות חשמל, זכור כי המילה האחרונה בנושא חיווט לביתך היא תקנת החשמל המקומית שלך, על פי משרד האנרגיה האמריקני.

בעת חישוב העלות של החלפת לוח, הרמה הנוכחית עצמה היא אחד הגורמים החשובים ביותר. כאשר אתה בונה הרחבה לביתך, הגיע הזמן לשקול לשדרג את ספק הכוח שלך לאחר שבנית את הרחבה בעצמך. עלות החלפת לוח חשמל או תיבת מפסק משתנה בהתאם לאזור.

אם אתה רוצה להחליף לוח חשמל

אתה רק צריך לקנות את ארגזי הפאנל בעצמך. אם עדיין יש לך את הפריט ותיבת הנתיכים הישנה אינה יעילה או לא בטוחה, יש צורך בהחלפה. לוחות ישנים מטבעם פגומים ויש להחליפם בלוחות חדשים המציעים שיפורי בטיחות.

תוכן עניינים