כלי בית שאתם חייבים להכיר

ישנם כלי בית רבים ושונים שכדאי להכיר. לדוגמה, תבנית מחבת לקואה מייצרת מיני פשטידות בצורת מעוינים. אתה יכול גם להשיג מכונת חלב אגוזים ודגנים להכנת ירקות מתולתלים. זוהי רק דוגמה אחת מכלי בית רבים שכדאי להכיר. חשוב להבין את ההבדלים בין המוצרים הללו אם אתם מחפשים מכשיר מטבח חדש.

אתה צריך לדעת מה אתה רוצה ומה טרנדי כשאתה קונה כלי בית. שקול את העצות האלה אם אתה בן המילניום. בני דור המילניום מהווים 31 אחוז מההכנסה של משק הבית והם הדור הגדול ביותר. בני דור המילניום הם גם הפלח הרגשי ביותר בשוק, כאשר רבים מהם מושפעים מהמדיה החברתית. לדוגמה, הם מושפעים מתוכניות אוכל ומיוטיוב. אתה צריך גם לדעת שבישול יכול להיות עבודה שלוקחת זמן אם אתה אמא.

טנדים חדשים במטבח

לדוגמה, אם אתה בן המילניום, אתה צריך להיות מודע לטרנדים האחרונים בכלי מטבח. בני דור המילניום הם הדור הצעיר ביותר, ואילו המבוגרים הם בשנות השלושים לחייהם. אלה הצרכנים שאתה צריך להכיר, אז עדיף להיות מעודכן. בנוסף לכלי בישול, כדאי להיות מודעים גם למערכות כלי זכוכית, תבניות אפייה ובלנדרים.

לבני דור המילניום יש השפעה רגשית גדולה יותר על הכלכלה מאשר לכל דור אחר. הם מייצגים כמעט 36 אחוזים מכלל ההוצאות של משקי הבית, והם מדביקים את 36 אחוזי הבייבי בום. המדיה החברתית משפיעה מאוד על טעמם בצבע ובדפוס. למעשה, הם קולטים את הרעיונות שלהם מתוכניות אוכל ומיוטיוב. הטרנדים הללו יעשו את דרכם בקרוב לשוק כלי הבית. דור המילניום הוא מקום מצוין להתחיל בו כאשר מחפשים גאדג'ט חדש למטבח.

אולי אתה בן המילניום ורוצה להתעדכן בטרנדים האחרונים בתעשייה. מכיוון שהם הדור המשפיע ביותר בחברה, רוב בני המילניום יוציאו סכום משמעותי מכספי משק הבית שלהם על כלי בית. תצטרך להכיר את הסגנונות והצבעים השונים של כלי בית אם אתה בן המילניום לפני שאתה מבצע רכישה.

גאדג'טים למטבח

מגמה נוספת בכלי בית היא הגידול באוכלוסיית המילניום. לדור הזה יש יותר השפעה על הכלכלה והחיים החברתיים מאשר לבייבי בום. סביר להניח שהם יקנו גאדג'ט למטבח בגלל העיצוב והצבע שלו. אתה עדיין יכול לקבל עסקה מצוינת על פריט פחות פופולרי. אם אתה בן המילניום, תגלה שהדמוגרפיה הזו לא מתאימה לך.

יזמים עשויים לשקול לעבוד עם קונה מנוסה כדי לעזור להם למכור את הפריטים שלהם. לאנשים אלו יש ניסיון של שנים בקנייה ומכירה של כלי בית, והם יודעים אילו מהם מוכרים. לדוגמה, אתה עשוי למצוא כמה מחבתות, בלנדר או ערכות כלי זכוכית. אלו הסחורה שאתה צריך לדעת, בין אם אתה בעל בית ו/או בעל עסק.

הטרנד הגדול ביותר בכלי בית הוא דור המילניום. צרכנים אלו הם הראשונים להשתמש במדיה חברתית ויש להם סיכוי גבוה יותר לקנות כלי מטבח התואמים את העדפותיהם. הם גם מעורבים יותר רגשית במה שהם רוכשים. למרות היותם בני דור המילניום, הם עדיין קבוצת עקרות הבית המובילה. והם לא לבד. תושבי העיר משפיעים על הכיוון והצמיחה של מגזר כלי הבית.

דור המילניום הוא כוח הולך וגדל בתעשיית כלי הבית. דור המילניום הוא יותר מ-92 מיליון אמריקאים. החברים הצעירים ביותר הם סטודנטים במכללה ואילו המבוגרים הם בגיל העמידה. הפרסום המסחרי Home Furnishings News סקר לאחרונה את דור המילניום וביקש מהנשאלים לחלוק את העדפותיהם לגבי צבע ודוגמא. קבוצה זו הופכת כעת את ביתם למגורים, וכמה מילניום שמים לב.

תוכן עניינים