כיצד לבחור קבלן שיפוצים

ישנן אפשרויות רבות כשמדובר שכירת קבלן לעיצוב מחדש. יש כמה דברים שאתה צריך לזכור לפני שאתה שוכר אחד. אמנם עלות היא חשובה, אתה לא רוצה את הקבלן הזול ביותר. אתה רוצה להבטיח כי הפרויקט שלך נופל בתוך התקציב שלך וכי אתה לא מתחרט על ההחלטה שלך. להלן מספר גורמים שיש לזכור בראיונות שיפוצים. ‏

מציאת קבלן שיפוצים

אתה צריך לחפש את הדברים האלה לפני שאתה שוכר קבלן שיפוצים. קבלן שיפוץ צריך להיות אדיב, להופיע בזמן, ולתת לך תשובות כנות. לבסוף, אסור לו להפחיד אותך או לנצל את חוסר הידע שלך. טיפים אלה יעזרו לך למצוא קבלן שעונה על כל הקריטריונים האלה. לאיגוד הלאומי של תעשיית השיפוץ יש אתר שיכול לעזור לך לבחור קבלן.

חשוב לוודא כי הקבלן שאתה בוחר יש ביטוח ראוי והוא מורשה לעבוד באזור שלך. חשוב גם לדעת היכן הקבלן מחנה את המשאיות שלו. אתה לא רוצה משאיות עבודה חונות על הדשא שלך בעונת הגשמים. שאל על הליכי בלימת אבק וכיסוי ריצוף. ואל תשכחו לשאול על איך הם יאחסנו את החפצים האישיים שלכם במהלך תהליך הבנייה. רוב הקבלנים ימליצו לאחסן אותם בזמן שהעבודה מתבצעת.

הבא, לברר אם קבלן האיחוי אתה שוקל יש המלצות. אתה יכול לפנות אליהם ולבקש המלצות. כמו כן, אתה יכול לבקר באתרי האינטרנט שלהם. ביקורות באינטרנט מועילות כי הן כוללות לקוחות אמיתיים. זה רעיון נהדר לקרוא את הביקורות האלה בשיתוף עם הפניות פנים אל פנים, כי זה ייתן לך מושג טוב יותר של איכות הקבלן. דרך אחרת למצוא קבלן אמין היא לבדוק את הלשכה לעסקים טובים יותר או ארגונים אחרים לשיפוץ בתים.

צריך להיות לך מושג מה אתה רוצה לפני שאתה שוכר קבלן שיפוץ. תכתוב את הפרטים של מה שאתה רוצה. כולל המפרט בחוזה שלך. גם אם הפרויקט פשוט, ודא שהקבלן עבד על פרויקטים דומים בעבר. ואז, לבחון עיצובים שונים עד שתמצא את זה שמתאים לצרכים שלך. חוסר תקשורת עלול להוביל לפרויקט שלא גמור בזמן.

מראיין קבלן שיפוץ

אולי אתה תוהה איך לראיין קבלנים לפני שאתה שוכר קבלן אם אתה חושב לשפץ את הבית שלך. יש הרבה אפשרויות. במקום להתקשר לדודה שלך להפניה, יש אפשרויות רבות אחרות. אתה יכול להשתמש באינטרנט כדי למצוא המלצות. עם זאת, תוכל גם לבקש ממשפחתך, מחבריך ואף מתעשיית האיחוי את הצעותיהם. הנה כמה שאלות שאתה צריך לשאול לפני שכירת קבלן לשפץ את הבית שלך.

תשאל את הקבלנים שאתה מראיין על שיטות התקשורת והתשלום שלהם. זה יכול להיות מלחיץ להתמודד ישירות עם קבלן שאינו מגיב או לא מגיב לצרכים שלך. להקים מי יהיה נקודת הקשר העיקרית שלך לעניינים הקשורים לפרויקט, כמו לוחות זמנים תשלום ופרטי ביטוח. כמו כן, שאל אותם על שיטת התקשורת המועדפת עליהם. כמה מעצבים שולחים מיילים יומיים, בעוד אחרים קובעים פגישות שבועיות. לא משנה באיזו שיטה אתה מעדיף, תסכים על תוכנית לתקשורת פרויקטיבית.

כאשר מראיינים קבלן שיפוץ, שאלו כמה פרויקטים הם השלימו וביקשו לראות דוגמאות. חלק מהחברות מתמקדות יותר בכיסוי גגות בעוד שאחרות יותר קבלניות כלליות שיכולות להשלים את כל המשימות. בנוסף, קבלן שיפוץ מכובד יגרום לך להרגיש בנוח ובטוח לגבי צרכי השיפוץ שלך. קבלן עם רקורד בתעשייה סביר יותר לענות על שאלות בביטחון.

לפני לראיין קבלן שיפוץ, לוודא הבית שלך מוכן לתהליך השיפוץ. שמור על הילדים וחיות המחמד שלך בטוחים. כמו כן, ודא שהאזור שבו מתבצעת העבודה ריק לחלוטין. שימו לב לחדרים הסמוכים. אם המטבח שלך משופץ אתה צריך לקחת את כל התמונות וניירות הקיר כך שהם לא ייפלו או להיפגע במהלך תהליך האיחוי.

דבר עם הסוכן שלך על ביטוח.

כאשר שוכרים קבלן כדי לשפץ את הבית שלך, אחד הדברים החשובים ביותר שאתה צריך לשקול הוא אם הם מכוסים על ידי ביטוח בעלי הבתים שלך. בעלי בתים רבים לא מבינים כמה הכיסוי שלהם מבוסס על המדיניות הספציפית לעסקות הבנייה שהם בוחרים. יש כמה דרכים לוודא שהביטוח של הקבלן שלך יספיק לשיפוץ הספציפי שלך. הנה כמה טיפים לבדיקה עם סוכן הביטוח שלך לפני בחירת קבלן:

לפני שאתה שוכר קבלן, להבטיח שהם מבוטחים עבור העבודה שהם עושים. חברות ביטוח רבות יחזירו לך על כל נזק או תיקונים שנובעים מעבודת שיפוץ. הם גם יספקו רשימה עם קבלנים מאושרים. תבדוק שהקבלנים שהם ממליצים עליהם מכובדים בחברת הביטוח שלך. בנוסף לבדיקת הרישיון והביטוח, בקש המלצות וקבל הערכה מכמה מהם.

דרך נוספת לוודא שקבלן האיחוי שלך מבוטח היא לחפש ביקורות באתרי ביקורת. יועץ בית, Yelp, וגוגל הם מקומות טובים להתחיל לחפש ביקורות. הביקורות האלה לא מספיקות. תמיד לבקש המלצות. חפש ביקורות חיוביות לטווח ארוך. יש לסמן קבלנים עם מספר ביקורות שליליות. ביקורת שלילית אחת אולי לא תהיה נציגה של חברה.

אם אתה מתכנן לשפץ את חדר האמבטיה או המטבח שלך, לוודא לבדוק עם סוכן הביטוח שלך על פוליסת הביטוח של הבית שלך. בדרך כלל אפשר לצפות לגבות לפחות מחצית מהעלויות של עבודת שיפוץ. עם זאת, ייתכן שתידרש להגדיל את הכיסוי שלך לשיפוצים מסוימים, כגון רמת כיסוי גבוהה יותר. לפני שאתה שוכר קבלן שיפוץ, לבדוק עם הסוכן שלך.

בקש מהשכנים המלצות

המלצות מפה לאוזן הן תמיד דרך מצוינת לבחור את קבלן האיחוי הנכון. בקש מהשכנים המלצות. אם יש להם עבודה שנעשתה לאחרונה לביתם, הם עשויים להיות משאב גדול. אם לא, שאל אותם אם הם ממליצים לך על מישהו. כך תוכל לשאול אותם את השאלות ששכחת לשאול את עצמך, או שתוכל ללמוד על קבלן טוב ממישהו שביצע את אותה המשימה.

בקש מהשכנים המלצות ושאל אותם אם הם עבדו עם קבלן מסוים. אתה עלול להיות מופתע ממה שאתה לומד. צוות בניה, למשל, יכול להרוס את הגן של השכן שלך על ידי שטיפת הכלים שלהם במים עמוסי ליים. אם לשכנים שלך היו חוויות חיוביות עם הקבלן, זה סימן טוב. קבלן טוב ינקוט צעדים כדי למזער רעש ולהימנע משימוש בכלי עבודה כאשר שכנים אינם שם.

מקבל הצעות מחיר משלושה קבלנים לפחות

קבלת הצעות מחיר משלושה קבלנים לפחות היא צעד חשוב בתהליך בחירת קבלן שיפוץ. הדבר מאפשר לבעלי בתים להשוות אפשרויות שונות ולמצוא את המחיר והשירות הטובים ביותר לפרויקטים שלהם. זה מאפשר לבעלי בתים להשוות את הניסיון והביקורות של כל קבלן. מלבד המחיר, בעלי בתים צריכים גם להסתכל על התמונות של הקבלנים לפני ואחרי. תמיד עדיף לקבל כמה ציטוטים מאשר לבחור בחירה אחת.

לפני בחירת קבלן שיפוץ, אתה צריך קודם לקבוע את סוג העבודה שתעשה. שטר של כמויות יכלול את העלויות הישירות של הפרויקט, כמו גם עלויות עקיפות, כגון פיקוח, כלים, ביטוח ופחת. הוצאות אחרות כוללות הוצאות גבוהות כגון שכר דירה במשרד, משפט, חשבונאות ושיווק. מציע מנצח צריך גם לעקוב אחר אחוזי הזכייה שלו כדי לקבוע איך להגדיל אותו.

חשוב להבין את תהליך ההצעות ואיך הוא שונה מאומדן. רוב הקבלנים נכשלים בקריאת ה-RFP או שידול, וזה חיוני לפיתוח הצעה מנצחת. עליהם לנתח לעומק את דרישות הפרויקט ולקבוע אם חברתם כשירה לביצוע העבודה. רק אז הם צריכים להגיש את ההצעה שלהם. זו הדרך היחידה לבחור את קבלן האיחוי הטוב ביותר.

תוכן עניינים