הבית המושלם הוא בית נקי

אין ספק כי ניקיון הבית הוא מה שהופך את הבית שלנו להיות מיוחד ומושלם, בשביל לנקות את הבית אפשר תמיד לעבוד באותן שיטות מסורתיות שכולם מכירים ולעבוד קשה עם חומרי ניקוי שהם לא תמיד הכי נכונים לעבודה ולמגע ישיר ואותם חומרים דורשים עבודה עם מיגון. (גם המיגון הבסיסי ביותר כמו כפפות לידיים ועובדה זהירה זה מספיק).

יונים הן מראה נפוץ בערים, אך הן עלולות להוות מטרד לבעלי בתים. הם משאירים אחריהם גללים על חלונות, שיכולים להיות מכוערים וקשים לניקוי.

הדרך הטובה ביותר לנקות צואת יונים מהחלון היא באמצעות שואב אבק עם חיבור זרבובית בעל עוצמה גבוהה. כדאי גם להשתמש במגב או סמרטוט גומי כדי לנגב את השאריות שנותרו על החלון.

יונים הן מחזה נפוץ בעיר, אך צואתן עלולה להוות מטרד. הם משאירים אחריהם כתמים מכוערים על חלונות, קירות ותקרות. אם רוצים להסיר אותם , הנה איך לעשות את זה.

מה צריך:

  • דלי מי סבון
  • ספוג
  • חומץ
  • מים
  • מגבות נייר

יש להתחיל לנקות את צואת היונים עם דלי מים וסבון להוריד את “השכבה היבשה” לאחר מכן לנקות ולקרצף עם ספוג, אם זה לא עוזר אפשר לשים מעט חומץ (לא להגזים עם הכמויות) וזה ימים את הצואה ולאחר מכן את החומץ לספוג עם מגבות נייר ולהסיר את צואת היונים.

או שאתם יכולים פשוט לחסוך לעצמכם את כל המטלות המורכבות האלו ולעבוד שיטת מניעה ולהזמין מרחיק יונים מקצועי שיגיע אליכם ויתקן את כל הציוד המקצועי הנדרש להרחקת יונים בצורה מקצועית.

הנזקים הנגרמים על ידי צואת יונים (לא רק לכלוך)

יונים הן אחת היונים הנפוצות ביותר שנמצאות באזורים עירוניים. הם נראים בדרך כלל בפארקים, גנים ציבוריים ומבני ציבור. ציפורים אלו נוטות לבנות את הקינים שלהן על מדף מבנים או על מדף חלונות.

יונים משאירות צואה לכל מקום שהן הולכות, וזה לא רק מכוער אלא גם יכול לגרום לבעיות בריאותיות לאנשים ובעלי חיים. יונים יכולות לשאת מחלות כמו סלמונלה ו-E.coli שעלולות להיות מועברות בצואה שלהן.

צואת יונים מובילה למגוון בעיות כגון:

  • חוסר מראה נקי ואסטתי
  • סיכונים בריאותיים
  • נזק לרכוש
  • נזק פוטנציאלי לגידולים חקלאיים

יונים הן הציפורים הנפוצות ביותר שנמצאות באזורים עירוניים. הם גם ידועים כמטרד כי הם עושים קקי בכל מקום. זו הסיבה שצואת יונים גורמת לנזקים רבים למבנים ולרכוש אחר.

הנזקים השכיחים ביותר הנגרמים כתוצאה מלשלשת יונים הם:

– גללי יונים עלולים לשתות פלדה, בטון ומתכות אחרות.

– צואת יונים עלולה לגרום לנזק מבני למבנים אם לא יוסר בזמן.

– צואת יונים עלולה לגרום לבעיות בריאות אם נבלעת או נשאבת לגוף דרך העיניים או האף.

תוכן עניינים