בדק בית לדירה לפני קניה – כל מה שחשוב לדעת

יש הרבה דברים להיות מודע בעת בדיקת דירה. אלה כוללים גלאי עשן וחיבור לאינטרנט. תשאל את מפקח הבניין על כבלים ואינטרנט. אם לדירה שלך אין מחשב, אתה יכול לבדוק קליטה סלולרית על ידי ביצוע שיחות מהירות מחדרים שונים. כדי להבטיח כי הבניין כולו הוא ללא עשן, לוודא שאתה לבדוק גלאי עשן.

בודק גלאי עשן

לפני שאתה קונה דירה, חשוב מאוד לוודא בדיקת דירה לפני קניה. בין היתר, לוודא לבדוק גלאי עשן. הם נדרשים על פי חוק. אם בעל בית נכשל להתקין גלאי עשן, אתה יכול להגיש תביעה נגדם. חשוב לזכור שלמצבים שונים יש דרישות שונות לגלאי עשן. תמיד עדיף שיהיו לך גלאים משלך מאשר לחיות בלי אחד. לפני שאתה קונה דירה, לוודא לבדוק את החוקים במדינה שלך לגבי התקנת גלאי עשן.

עדיף לבדוק גלאי עשן לפחות פעם בחצי שנה. מומלץ להחליף סוללות כל שישה חודשים. ודא האזעקה היא באזור ללא טיוטה, וכי זה 12 סנטימטרים מהתקרה. אתה צריך ליצור קשר עם מכבי האש המקומיים אם יש שריפה. אולי תוכל גם לבדוק אם גלאי העשן שלך מחובר לשירות ניטור. עם זאת, ייתכן שתצטרך לשלם תשלום.

אתה צריך גם לחפש בית שיש בו גם חד תחמוצת הפחמן וגם גלאי עשן. שתי האזעקות מגנות עליך מפני עשן ואש קטלניים. אתה יכול גם לבדוק עבור אזעקות שילוב, אשר יכול לזהות את שניהם. אתה יכול לחבר אזעקות מרובות יחד כדי להפעיל את כל האזעקות בבית שלך. גלאי עשן לא מושלמים. הם יכולים להיכשל, סוללות יכולות למות, וחלקים אחרים נשחקים. החלפת גלאי עשן באופן קבוע תבטיח את בטיחות משפחתך במקרה של שריפה.

בכל חדר בדירה צריכים להיות גלאי עשן. הם צריכים להיות תאריך של שנת 2000 עליהם. תאריך זה יעזור לך לקבוע אם אזעקות העשן שלך עובדות כראוי. אם אתם מתכננים להחליף את הסוללה, ודאו שאתם מחליפים את הסוללות באופן קבוע. אל תשכח לבדוק את החיבורים החשמליים לכל אזעקת עשן. אם הם אינם תואמים, מומלץ שתחליף את אזעקת העשן.

אזעקות עשן הן לא רק חיוניות לביטחון המשפחה שלך, אבל הם גם דרישה חוקית לסוגים מסוימים של רכוש. במדינות מסוימות נדרש המוכר להתקין אותם. לפני שאתה קונה דירה, לוודא לבדוק עם המוכר אם הבניין יש גלאי עשן. גלאי עשן הם קו ההגנה הראשון מפני שריפות בבית. מדי שנה, כ-2,500 איש נהרגים משריפות בבית.

צילום תמונות של הצנרת

זה רעיון טוב בשבילך לצלם תמונות של כל נזק שאתה מוצא כאשר בודקים דירה לפני רכישה. בדרך זו, אתה יכול להראות כל בעל בית פוטנציאלי אם מצאת משהו לפני. יתר על כן, צילום תמונות של צנרת הבית יעזור לך להראות אם המקום יש כל נזקים כאשר אתה עוזב את הבית. כדי לבדוק סדקים או דליפות בתקרות ובקירות, אתה יכול גם לצלם.

מקבל בדיקת רקע של בעל בית

כדי לבחור דיירים, בעלי הבית עורכים בדיקות רקע. מידע זה יכול לכלול היסטוריית אשראי, היסטוריה שכורה והיסטוריה תעסוקתית כמו גם היסטוריה פלילית. בעלי הבית עשויים גם לשאול דיירים פוטנציאליים על רישום פלילי ומידע רלוונטי אחר. הם יכולים לגבות תשלום כדי לערוך בדיקת רקע. חשוב להבין את הסיבות שבעלי הבית מבקשים את הדוחות האלה ומה הם מכילים. להלן כמה יתרונות של בדיקת רקע של בעל הבית לפני שהוא קונה דירה.

כשאתה מגיש בקשה לדירה, אתה צריך להביא את פנקס הצ 'קים שלך. בעל הבית הפוטנציאלי שלך אולי ירצה לדבר עם בעל הבית הנוכחי שלך לפני שיחליט אם אתה מתאים. בדיקת רקע יכולה לעזור לבעלי הבית להימנע מטעויות ולהגן על השקעתם. כדי להימנע מכל סיורי דירה פוטנציאליים, לוודא שיש לך זיהוי תמונה. זה יכול להיות גם חכם לקבל חותם שותף. הדבר מועיל במיוחד לצעירים שלא עברו תקופה ארוכה בשכירות. הורים יכולים גם לשמש כחותמים לדירה.

בדיקת רקע של דיירים יכולה לעזור לבעלי הבית לחסוך זמן וכסף. בדיקות רקע יכולות לעזור לך לזהות דגלים אדומים כגון שגיאות בכרטיס אשראי או השפעות שליליות של COVID-19. לפני שאתה מקבל דייר חדש, אתה חייב לשקול את הסיכונים נגד החובות החוקיות והאתיות שלך כבעל בית. ברגע שתבדוק את הדיירים שלך, יהיה קל יותר להחליט במי לבטוח עם הרכוש שלך.

בדיקות רקע עשויות גם לחשוף מקרים בעבר או אי הרשעות. אי הרשעות יכולות להישאר בדו "ח ההיסטוריה שלך במשך שבע שנים, אבל הרשעה נשארת לצמיתות. עם זאת, אתה יכול לבקש לסגור את התיק שלך. תהיה כן לגבי העובדות. אתה תמיד יכול לדבר על החששות שלך עם בעל הבית מראש אם יש לך שאלות. עדיף מערכת יחסים טובה ובריאה מאשר לאבד את הדירה או הבית שלך.

בדיקת רקע של בעל בית יכולה גם להגן על ההשקעה שלך בנדל "ן. בעלי הבית צריכים לבדוק בקפידה דיירים פוטנציאליים כדי להימנע מאישומים פליליים. בדיקת רקע שמראה היסטוריה במעצרים צריכה להיות דגל אדום. זה אמור להבהיל את בעל הבית. בדיקת הרקע של בעל הבית תגן על ההשקעה בנדל "ן שלך ותוודא שהשכונה בטוחה.

הימנעות מקקים

אתה יכול להימנע מג 'וקים כשאתה קונה דירה. מקקים פעילים בלילה אז אתה צריך להיות זהיר. אחרי שאתה בדקת הכל, לשטוף את כל זה ולשאוב אותו. אל תשכח לזרוק מכלי אוכל פתוחים ולקחת רק את האוכל שהיה ארוז היטב. ואל תשכח להתחיל שגרת ניקוי רגילה ברגע שאתה בתוך הדירה החדשה.

לפני שאתה עובר לדירה, שטוף את כל כלי הבישול שלך ביסודיות. אולי יש ביצים או מקקים על בגדים. תוכל להימנע ממקקים אלה על ־ ידי שטיפת הבגדים והמצעים במים חמים ואחסונם בשקיות פלסטיק. לא תצטרך לדאוג אם ג 'וקים יפלשו לבית החדש שלך.

אתה צריך גם לבדוק אינדיקטורים מקקים בתוך הבניין. כנפיו ותווי הפה של מקק הם סימן לספר על חדירת מקק, כפי שתבחינו בסימני לעיסה על חפצים וחומר אורגני. בנוסף לזה, תבחינו בצואה וביצים על רהיטים וקירות. בנוסף, ג 'וקים אוהבים דירות שלא מתנקות היטב אחרי דיירים קודמים.

אם אתה חושד כי הדירה החדשה שלך יש מקקים, אתה יכול לבדוק את האלקטרוניקה. מקקים אוהבים את החום של מכשירים אלקטרוניים. כמו כן, לבדוק את מדף הספרים שלך. מקקים נמשכים לנייר ודבק, אז בדוק את מדפי הספרים שלך. אולי אפילו תבחין בנוכחותם של מקקים מתים במדף ספרים.

סוכר ופחמימות הם המאכלים האהובים על המקקים. צמחים הם עוד מקום נהדר לחפש אותם. הימנע מאחסון מזון בשטח הפתוח ככל האפשר. בנוסף לאחסון מזון במיכלים הדוקים, ג 'וקים אוהבים לאכול צמחים. תשתמש בסבון נוזלי ולא בסבון במטבח. אתה צריך גם לנקות את הכיור שלך על בסיס יומי. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה לעבור לדירה חדשה ולמצוא מקקים.

תוכן עניינים