שדרוג הספה עם כריות נוי מעוצבות

הוספת כמה כריות היא הדרך הקלה ביותר לעדכן ספה ישנה או לעצב מחדש את הסלון שלך כך שיתאים לעונה. בין אם אתם עוברים לדירה הראשונה שלכם ובין אם אתם מחפשים לעדכן את הבית הנוכחי שלכם, דרך קלה להוסיף סטייל לכל חדר היא באמצעות כריות. כריות וזריקות הן הדרך הקלה ביותר להעניק לכל ספה מראה קישוט מדהים, בגימור ללא רבב (שלא לדבר על רגיעה מקסימלית).

מסכמות צבעים ועד נוסחאות פריסה

סט טיפים לעיצוב זה יעזור לך לקשט את הכריות שלך כמו מקצוען תוך זמן קצר. סידור כריות נוי שיתאימו לסגנון שלך היא אחת הדרכים לגרום לחלל שלך להיראות שיקי במעט מאמץ. קבוצות כריות על ספה או חלק נראות הכי טוב כאשר יש להן מראה שכבות המושג על ידי שימוש בגדלים שונים של כריות.

עבור הספה

אני בדרך כלל משתמש בשתי כריות 22 "(22 ציפיות + 24 תוספות) מסביב לקצוות ושתי כריות 20" בחזית. הניחו את הכריות הגדולות בצד ואת הקטנות מלפנים, כמו בספה החיצונית הזו, שיש לה כרית לבנה בעלת מרקם וכרית צהובה חרדל בכל צד ובאמצע כרית הדפס ארצית. אם אתם רוצים לשחק בצורות ובפרופורציות, בחרו בכרית עגולה שיכולה לשבור כריות בצורת מסורתית על ספה או כורסה.

אם אתם מדמיינים את החדר הזה בלי כריות

הוא יכול להיראות יותר רשמי ותובעני, וזה גם יכול להיות מגניב – זה מאוד תלוי באיזו סביבה אתם רוצים ליצור. כשזה מגיע לישיבה בסלון, ספסלי מסדרון וכמעט כל דבר בחדר השינה, הוספת כרית מוסיפה עוצמה רבה ומדגישה את תכונות העיצוב העדינות של החלל.

אם אינכם רוצים להתעייף מלהסתכל שוב ושוב על הספה שלכם

בחרו בכריות נועזות שניתן להחליף הרבה יותר בקלות מאשר לשפץ את הספה כולה. במקום לנסות להחליף כריות ולדאוג מחפיפות, פשוט נסה להחליף כריות. אמנם כריות חדשות עשויות לא לתקן את הספה שלך, אבל הן יכולות לעזור לה להיראות כאילו יש לה חוזה חדש לחיים. אחת הדרכים הקלות ביותר להסוות את הספה האהובה עליך היא לכסות אותה בכריות.

צבעים ודפוסים נועזים הם נהדרים אם אתה רוצה להסיח את הדעת מהמראה של הספה שלך

בעוד כריות ניטרליות או אפילו כריות יכולות לעזור להסוות את הספה שלך ולמנוע מהחדר מבלבל. אתה יכול לקבל כתמי צבע עם בד ספה, לא רק הדגשות כריות או קישוטים. עבור הכריות הבסיסיות הללו, בחרו מרקם שעובד בצורה מעניינת עם הספה שלכם.

אנחנו אוהבים את המראה של ריבועי הפשתן החלקים האלה על בטנת הכותנה הפריכה של הספות שלנו

אבל קטיפה או צמר יהיו מקסימים באותה מידה. יש אנשים שמעדיפים לזרוק כריות בצבע אחיד בחדר כדי לשפר את הצבעים באופן אסטרטגי. גם כריות זרוקים עם דוגמאות שונות מאוד ייראו דומות אם תיצמדו לאותה פלטת צבעים. כריות שונות לא רק בגודל ובצורה, אלא גם בצבע.

כמו בסלון של מעצב הטקסטיל CJ Dellatores מצפון לבית בניו יורק, מגוון הטקסטורות בבדי הכריות, ולא במגוון הצבעים, יוצר עניין ויזואלי ללא עומס. יחד, הם גם משפרים את המרקם הטבעי של רצפות עץ וקירות אבן.

בלעדיהם

ספות, מיטות וספסלים נראים לרוב עצובים וריקים; בכל זאת איתם הם נראים נוחים, מלאים ומלאי אישיות. מלבד היתרונות הללו, לעתים קרובות הם מהווים דרך משתלמת לרענן את מראה החלל שלך, כך שמעקב אחר טרנדים של כריות יכול להיות כיף למי שלא רוצה שהבית שלהם יעמוד בעמידה. מאחר והחלפת רהיטים בכל פעם שסגנון חדש הופך פופולרי אינה מומלצת, החלפת כריות תכופה היא אלטרנטיבה בריאה ופשוטה.

כמו כן

חלקם אוהבים להתנסות בטקסטורות, בעוד שאחרים אוהבים להוסיף צבעים מרהיבים. יש אנשים שפשוט שמים אותם על רהיט אחד כדי להפוך את המקום למזמין יותר. יש ספות שמגיעות עם סט כריות, כמו הריבועים הלבנים כאן, אבל זה לא אומר שנתקעתם איתן. ודא שהדגם שאתה בוחר מגיע עם ציפוי כרית ולא רק כיסוי.

רק תוודא ששום דבר בסל לא יחסום או יפגע בכרית היקרה. יש לי סלי כריות בסלון, בחדר המשפחה ובכל חדרי השינה. אני משאיר את הכריות על הרהיטים שלי ואומר לבעלים שאם הם לא רוצים לנוח על הכריות, אני אקח את הכריות.

סקרנות קטנה אחרונה

זה שאני לא אוהב תוספות פוליאסטר בכריות לא אומר שלעולם לא קונה את הכריות שמגיעות איתן. אני מחליף את הכריות שלי בהתאם לתקופת השנה, אז תמיד יש לי תוספות רזרביות בהישג יד ולא אכפת לי בכלל אם אמצא כרית עם ריפוד פוליאסטר שאני אוהב כי יש לי בהישג יד מלאי של תוספות נוצות. ניתן להחליף בקלות. השתמשו בשמיכת פוך/שמיכה לכריות על ספות וכיסאות.

אנו מציעים גם ריפוד קטיפה לכריות שלנו

כדי להחליף ספות אחוריות רחבות וכריות גב אחרות. בעוד שהכרית הנכונה יכולה להיות דרך נפלאה לתבל ספה ניטרלית, תרצה לקנות ציפיות זולות לשילוב עם אחת האפשרויות היקרות יותר. אלגנטית ורב-תכליתית להפליא, הכרית הזו תשתלב בצורה מושלמת עם כל תפאורה הודות לצבעים הניטרליים שלה.

מיקום נכון של הספה ורהיטים אחרים יכול גם לגרום לחדר שלך להיראות גדול יותר ממה שהוא בפועל

מה שיכול גם לשנות את המראה מהספה שלך. הפוך את הספה שלך למשהו נוח ואלגנטי יותר כדי להעניק לה מראה חדש. אתה יכול להעניק לספה שלך מראה חדש עדין אך מושך את העין על ידי החלפת הרגליים. אם הספה שלך נראית צנועה, רוב הסיכויים שתוכל לשפר אותה על ידי סידור מחדש של הכריות.

סט כריות דקורטיביות עגולות ומרובעות של Better Homes & Garden Velvet ייראה נהדר על הספה

אדן החלון הגדול, המיטה ובכל מקום. כיסא הקש Sled מאת וורד בנט ותחריטים של רוברט גודנו ויוזף אלברס יוצרים ניגוד בולט. הם גם עוזרים להגדיל את כמות הישיבה בחדר ולהפוך את החלל למזמין יותר, מציין הול.

אם הספה שלך נראית קצת עייפה אבל אתה לא ממש מוכן לוותר, נסה את אחד מהעדכונים הפשוטים האלה. ייתכן שתצטרך להוריד את גרסה 2.0 כבר עכשיו מחנות התוספות של Firefox.

תוכן עניינים