כיצד לשחרר סתימה בכיור לבד

על מנת לשחרר סתימה בכיור שלך, יש מספר שיטות. אלה כוללים סודה לשתייה, חומץ, נחש ניקוז, ואק רטוב-יבש. לפני שאתה יכול להשתמש בכל הטכניקות האלה, אתה חייב קודם לחלץ את הכיור שלך. שיטות אלה יכולות לגרום יותר נזק לצינורות שלך כך להיות זהיר ולהשתמש בהם רק בכיור קטן.

שימוש בסודה לשתייה

סודה לשתייה וחומץ משתלבים כדי ליצור תגובה כימית חזקה שיכולה לפרק חומרים אורגניים בצינורות שלך. בעוד הלחץ שנוצר על ידי תגובה זו עשוי להיות מספיק כדי לשחרר סתימה קטנה, התגובה הכימית לא יכולה לפרוק סתימה עקשנית. כיורים אינם מערכות אטומות והפחמן הדו-חמצני שנוצר יברח דרך חורים זעירים בסתימה.

ערבב חלקים שווים של חומץ וסודה לשתייה כדי לנקות את הניקוז שלך. עבור סתימות קטנות, אתה יכול לשפוך את כל הכמות של סודה לשתייה וחומץ בבת אחת. אם הסתימה עקשנית, כדאי שתשתמש בכמות קטנה של סודה לשתייה בכל פעם. תופעת התסיסה של סודה לשתייה תחלש ככל שהמים יתקררו.

אם הסתימה חמורה, ייתכן שתצטרך להשתמש בניקוז מסחרי. כדי להימנע מפציעה, ודא שאתה ממלא אחר ההוראות. מוצר כמו Domestos Sink & Pipe Unblocker יכול להיות יעיל. בעוד חומץ וסודה לשתייה יכולים לנטרל את רוב הריחות בתוך דקות, ריחות מורכבים יותר עשויים לדרוש פתרונות חזקים יותר.

תערובת של חומץ וסודה לשתייה יכולה לשמש לפתיחת כיורים אם הם מאוד עקשנים. סודה לשתייה וחומץ יכולים לשמש לחיתוך גריז וחומרים שומניים אחרים. המרקחת צריכה לשבת כשעה, ולאחר מכן ניתן לשטוף אותה במים רותחים. התערובת הזאת תמוסס כל סתימה עקשנית ותוציא מים.

סודה לשתייה יכולה לשמש לבד להסרת חסימה בכיור. זה עלול להיראות לא מועיל. סודה לשתייה משמשת להיגיינה כבר יותר מ-100 שנה. השימוש בו באמבטיה או במקלחת מועיל רבות, כולל הסרת ריח עקשן. סודה לשתייה וחומץ גם עובדים יחד כדי להסיר ריחות, מה שהופך אותם בחירה פנטסטית לניקוז איטי. אבל, להיות זהיר. אם החומרים האלה יישארו על העור לפרק זמן ממושך, הם עלולים להוות סכנה.

שימוש בחומץ

ייתכן ששמעת על יתרונות החומץ בניקוי הכיור. אבל מה זה עושה? שלא כמו סודה לשתייה, חומץ הוא חומר חומצי. זה יכול להמיס שומן וחומרים אורגניים אחרים שיכולים לחסום את הכיור שלך. תערובת זו יכולה לשמש מספר פעמים כדי לנקות סתימה עד שתמצא אחת שלא דורשת חומץ. עבור אפקט נוסף, נסה להשתמש ב ־ 1/2 כוס מיץ לימון. מיץ לימון הוא חומצה טבעית שתעזור לתערובת לשחרר את החסימה מהר יותר מאשר חומץ בלבד.

שיטה נוספת להתיר כיור חסום היא לערבב חומץ וסודה לשתייה. לסודה לשתייה יש את היכולת לחתוך גריז. שילוב בין השניים יגרום ל ”געשי”, שהיא תגובה שמייצרת קצף. לאחר 30 דקות, להוסיף מים רותחים לתערובת. תן לזה לעבוד. אם סודה לשתייה לא עובדת, אפשר להוסיף לזה מלח. זה יעבוד כמנקה חזק כדי להיפטר מהחסימה.

חומץ לבדו אינו יכול לתקן ניקוז סתום, אך הוא יכול לשמש לניקוי צינורות הכיור. לתוצאות הטובות ביותר, להשתמש בו בשילוב עם סודה לשתייה כדי לפתוח ניקוז איטי. 1/2 חומץ לבן הוא המינון המומלץ לסודה לשתייה. כדי לנקות חסימה בכיור, אתה יכול להשתמש בחומץ לבד. זה עלול לפגוע בצינורות המים.

תערובת של חומץ וסודה לשתייה יכולה להמיס פסולת ולדחוף אותה דרך הצינורות שלך. זהו פתרון נהדר אם יש לך ניקוז חסום, או אזור שקשה להגיע אליו. הצינורות שלך גם יתחממו עם מים חמים. לשפוך 1/2 כוס סודה לשתייה לתוך הניקוז וכוס החומץ 1 לתוכו. תן לזה לשבת לפחות 10 דקות כדי לראות אם זה עובד. ייתכן שתצטרך לחזור על התהליך מספר פעמים עד שהחסימה תיעלם.

השתמש בריק רטוב ויבש

אם יש לכם ווק רטוב ויבש ואתם רוצים להשתמש בו כדי לנקות חסימת ניקוז, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, אתה צריך לכסות את האזור סביב הכיור שלך עם מגבת, או דלי כדי להפחית את הרעש מן הוואק היבש הרטוב. לאחר שימוש מנקה ניקוז כימי, אתה צריך לכסות את האזור עם מגבת.

השתמש בריק הרטוב כדי להסיר סתימות מכיורים. ודא להגדיר את ראשו של הוואקום למיקום ”מכה”. זה מאפשר לחץ חיובי לפתוח תעלות ניקוז. בתחילה, מנוע הוואקום יעשה בכי גבוה. אתה יכול להפוך את הוואקום ל ”פליטה”, ברגע היניקה מפסיקה.

אם החסימה עקשנית, ווק רטוב-יבש יכול לעזור לך לנקות אותה. המכונה הזאת עובדת בדיוק כמו בוכנה, אבל יש לה יותר כוח ויניקה. אתה יכול להשתמש בכלי הזה כדי לנקות ניקוז סתום גם במטבח וגם בשירותים. סתימת חלאות סבון היא הסתימה הנפוצה ביותר שניתן לנקות בקלות עם ואקום רטוב ויבש.

אתה יכול גם לנסות לנקות את הניקוז שלך עם תערובת של מים חמים וחומץ. המלח יעזור להמיס את הסתימה ולהסיר ריחות לא נעימים. אבל השיטה הזאת תדרוש יותר מניסיון אחד. ייתכן שתצטרך להשתמש בניקוי ניקוז חזק יותר אם החסימה חמורה. עם זאת, אם אתה לא מצליח לנקות את החסימה בעצמך, אתה תמיד יכול לקרוא לאינסטלטור מוסמך.

השתמש בנחש ניקוז

אם אתה משתמש בנחש ניקוז לבד כדי לנקות סתימה, אתה צריך להתחיל על ידי פתיחת הניקוז לפתיחה גדולה מספיק. אתה יכול להחליק את הנחש לתוך הניקוז החסום על ידי מתן דחיפה עדינה. לעולם לא לדחוף דרך ההתנגדות המוחלטת של הניקוז, כפי שזה יכול לפגוע בו. לאחר מכן, פתח את המלכודת, שהיא הצינור המעוקל מתחת לכיור. זה יכול להיעשות עם מפתח צינורות או הידיים שלך.

הבא, להאכיל את הנחש באיטיות לתוך פתח הניקוז. אל תלחץ יותר מדי, כי זה עלול לגרום נזק לצנרת. המשך להאכיל ביד עד הכבל מרגיש נוקשה. זה אומר שהכבל הגיע לסתימה או עיקול בביוב. ברגע שתמצא את החסימה, בדוק את הכבל 6 סנטימטרים בין בית הניקוז לדיור הנחש. אם הכבל לא זז, הגיע הזמן להתקשר למקצוען.

ברגע שיש לך פינה את החסימה עם נחש ניקוז להשתמש במים במלוא המהירות מהכיור לדחוף החוצה כל פסולת שנותרה. אם החסימה עבה במיוחד והמרחק בין הגוש לניקוז גדול מדי, ניתן להשתמש גם בנחש חשמלי. אבל חשוב לציין ששימוש בנחש ניקוז חשמלי בלבד צריך להיעשות רק פעם בחודשיים.

אם אתה משתמש בנחש ניקוז לבד כדי לנקות חסימה בכיור, לוודא שאתה לא משתמש אחד גדול, כפי שהוא יכול לגרום הסתימה להתפשט יותר מדי. עליך גם להיזהר שלא להשתמש בנחש גדול מדי או כבד מדי לעבודה. ברגע שתמצא את הנחש המתאים לתפקיד, אל תשכח להחזיר את הידית לחלק העליון של הצינור. זה ימנע מהנחש לפגוע בצינורות.

כדי להשתמש בנחש ניקוז לבד, אתה צריך דלי ומשקפי מגן. הכן את אזור העבודה שלך עם כפפות ומשקפות כדי להימנע מפציעות או פריחה. עליך להבטיח כי הניקוז נגיש בקלות ויש מספיק מקום להפוך את הידית בצורה חלקה. גם דלי גדול הוא חובה. כדי לאסוף מים, אתה יכול להשתמש בנחש ניקוז כדי לנקות את הסתימה.

תוכן עניינים