כיצד להגביה מעקה במרפסת שלך

אם אתה מתכנן להתקין מעקה על המרפסת שלך, תצטרך לדעת את הקודים שמשלים את הגובה של מעקה. עליך לדעת את דרישות הגובה ולעקוב אחר הצעדים כדי להבטיח שהמעקה יעמוד בקודי בטיחות. קרא על מנת ללמוד איך להרים מעקה על המרפסת שלך.

הגבהת מעקה

ישנן דרכים רבות להעלות את הגובה מעקה חיצוני. אפשרות אחת היא להוסיף מסילה אופקית לפסגה. אם תעשה את זה כמו שצריך, זה יכול להיראות נהדר. רוב האנשים משאירים מרווח אופקי בין המעקה החיצוני שלהם לקרקע.

הגבהת מעקה למרפסת עם גלסמן זה פתרון מושלם, זול ומשתלם לכל מי שרוצה להגביה את המרפסת.

גובה של מעקה

ישנן אפשרויות רבות להסתגל לגובה של מעקה. באפשרותך להשתמש בחומר אופקי בין יתדות כדי לכוון את גובהו ולחבר אותו עם פוסט. למרות שזה לא יפתור את בעיית הגובה שלך, זה יגרום למעקה שלך להיראות יותר אטרקטיבי. אפשרות נוספת היא להשתמש מסגרת עץ עם חורים עבור תחרה כי הוא קבוע באופן מאובטח.

כדאי שתתחיל במדידת גובה המעקה שלך. אם יש לך מרפסת המעקות חייבים להיות לפחות 36 סנטימטרים. זכור לבדוק את קוד בניין המגורים כדי להבטיח כי המעקה שלך עומד בדרישות המינימום. אם לא, שקול להחליף אותם. זה יבטיח שהמרפסת שלך מאוזנת.

ברגע שאתה יודע כמה גבוה אתה רוצה המעקה שלך ללכת, אתה יכול להחליט איך להתקין אותו. המרווח בין המאזנים חשוב. פער של 4 אינץ 'ירתיע ילדים קטנים וחיות מחמד מטיפוס עליהם. עבור בתי מגורים, הגובה הסטנדרטי הוא 36 אינץ '. עבור בניינים מסחריים, מעקות 42 אינץ 'מומלצים. הגבהים האלה נוחים יותר לרוב האנשים. קוד המגורים והבנייה הבינלאומי מציין את גובה המעקות.

היבט חשוב נוסף במערכת המעקה שלך הוא גובה העמודים. הם הבסיס של מערכת המעקה שלך והם המרכיב החשוב ביותר של המערכת כולה. העמדות שלך חייבות להיות 66 אינץ 'או יותר מעל כיתה. שומרים מומלצים למעקות גבוהים יותר מזה.

התקנת מעקה במרפסת

יש כמה צעדים שאתה צריך לעקוב אם אתה רוצה להתקין מעקה מרפסת. ראשית, אתה צריך לבדוק את שלמות המבנה של המרפסת. זה יכול לכלול החלפת רצפות רקובות או ציפוי, או שינוי עמודי המבנה. לאחר השלמת צעדים אלה, אתה יכול להתחיל התקנת המעקה.

בשלב הבא, אתה צריך לשקול את החומרים המשמשים למעקה. מעקות מרפסת עשויים מעץ מטופל בלחץ, מרוכב, או PVC. כמה מעקות יכולים להיות עשויים מחומרים סינתטיים, שדורשים מעט תחזוקה. במעקות המרפסת יש בדרך כלל מאזנים, התומכים במעקות העליונים והתחתונים. ניתן למצוא בולסטרים בחצר עצים, במרכז לשיפור הבית או באינטרנט. ודא 2X2 עץ הוא לחץ מטופל אם אתה מתכנן להשתמש בו.

סוג החומרים המשמשים במעקות יכול להשתנות במחיר. עץ הוא האפשרות הכי זולה, אבל הוא פחות עמיד. עץ יכול להירקב ולהיות שחוק עם הזמן. אתה יכול לבחור להשתמש בברזל או פלדת אל חלד למעקה עמיד יותר. אפשרות נוספת ידידותית לתקציב היא אלומיניום. עבור מעקה עמיד בפני לחות, אפשר גם לבחור ויניל.

אם ברצונך להתקין מעקה על המרפסת, הצעד הראשון הוא לקבוע את גובה ורוחב המרפסת. רוב העיריות דורשות שמעקה יהיה בגובה מטר לפחות. עם זאת, במקרים מסוימים, מרפסת בגובה של פחות משלושה מטרים מקובלת. מרפסות עם גובה רצפה מתחת ל-30 אינץ 'לא נדרשות כדי שיהיו להן מעקות, אבל הוספת מעקה למרפסת תיתן לו מראה מוגמר יותר. כדי להשלים את הפרויקט, סביר להניח שפקחי הבניין ידרשו אישור.

הוסף מעקה למרפסת שלך

כשמדובר בחומרי מעקה, יש לך אפשרויות רבות. מתכת היא אפשרות נהדרת. עץ הוא היקר ביותר. מתכת היא חומר חזק שיכול לעמוד בפני סוגים שונים של מזג אוויר. זה גם יישאר אטרקטיבי לאורך זמן ודורש פחות תחזוקה. בנוסף, פלדת אל חלד או ברזל עמידה יותר בפני קורוזיה מאשר עץ.

אתה יכול גם להגדיל את גובה המעקה שלך. אתה יכול לרכוש מעקה חדש או לדפוק אותו על המעקה הנוכחי שלך. זה יוסיף כמה סנטימטרים לגובה המרפסת שלך. אם המעקה אינו ארוך מספיק, אתה יכול גם לקנות מאזנים חדשים כדי למלא את הפער. בזמן שאולי אתה צריך לקדוח חורים חדשים, אתה יכול להוסיף מעקה נוסף למרפסת שלך מבלי להתפשר על האסתטיקה שלה.

מעקה איכותי הוא חלק חשוב מכל מרפסת. זה יכול לא רק להיראות נהדר, אלא גם להגן על ילדים. ודא שאתה בודק את קודי הבניין לפני שאתה מחליט על סוג המעקה שאתה רוצה להוסיף למרפסת שלך. הוספת מעקה היא גם דרך טובה להפוך את היחידה שלך אטרקטיבית יותר לקונים.

בשלב הבא, אתה צריך להחליט על החומר של המעקה שלך. קיימות אפשרויות רבות, כולל אלומיניום, עץ וחומרים מורכבים. אלומיניום הוא בחירה מצוינת בגלל העמידות והרבגוניות שלו. הוא מגיע גם בצבעים ומרקמים רבים. סוג זה של מעקה דורש פחות תחזוקה והוא עמיד.

הוסף מעקה לגרם מדרגות

יש כמה צעדים כדי להוסיף מעקה לגרם מדרגות. ראשית, לקבוע את גובה המעקה. כדי למדוד את הגובה של הרבעה מעל המדרגות, אתה יכול להשתמש במוצא הרבעה. השתמש 1-1/2 אינץ 'נייר דבק לסימון מיקומי הרבעה. המסילה העליונה צריכה להיות מקבילה לקצה הקדמי של האף העליון, והדרך התחתונה צריכה להיות מקבילה גם למסילה העליונה. סמן את הקיר 36 סנטימטרים מעל המדרגות. ברגע שהחתיכות מסומנות, חתכו את זוויות הרכבת כדי שיתאימו.

מעקה יכול לבוא בחומרים רבים. מעקה הוא בחירה מצוינת כפי שהוא מספק בטיחות וניתן לצבוע כדי להתאים את הבית שלך. זכור למקם צעד בגובה מטר על המדרגה הראשונה.

גובה המינימום הדרוש למעקה הוא שהוא חייב להיות לפחות 6 סנטימטרים. הסטנדרט דורש שמעקה יהיה 34 עד 38 סנטימטרים מעל לאף המדרגות. עם זאת, 36 אינץ 'מקובל. מעקה מדרגות גבוה מהמדרגות עלול להיות מסוכן.

אם תחליט לעשות זאת בעצמך, דאג למדוד במדויק את המדרגות ולבחור את החומרים הנכונים. המידות צריכות להילקח מהנחיתה העליונה לקומה התחתונה. להוסיף שני מטרים לכל רגל. תלוי אם המעקה בתוך הבית או בחוץ, תצטרך לבחור את החומר הנכון. אלומיניום הוא בחירה טובה אם גרם המדרגות הוא בחוץ.

תוכן עניינים