גדרות אלומיניום

יתרונות גדרות האלומיניום

גדרות אלומיניום קלות ועמידות. הם משמשים למטרות מסחריות ומגורים. גדרות אלומיניום הן גם מאוד זולות. יש לשקול מספר גורמים בבחירת גדר מסוג זה. תמשיך לקרוא כדי לגלות עוד על גדרות אלומיניום. הנה כמה מהיתרונות הרבים של גידור אלומיניום.

עלות גדרות אלומיניום

עלות גדרות האלומיניום תלויה במספר גורמים. ראשית, אתה צריך להיות מודע לכך לוחות גדר מגורים הם בדרך כלל 6 רגל ארוך. כדי להשתמש בהם ביעילות, פריסת הגדר שלך חייבת להיות סימטרית. העיצוב הכללי והעלות של הגדר יכולים להיות מושפעים מהוספת שערים או תכונות אחרות. חשוב על גובה העצים והצמחים שלך.

לאחר מכן, הייה מודע לסגנונות ולסוגים השונים של גידור אלומיניום. עלות התקנת גדר האלומיניום תלויה בגורמים רבים, לרבות גודל הגדר, סגנון הגדר וגובה הגדר. הלוחות בדרך כלל דקים יותר מגדרות מסורתיות. זה אומר שהם דורשים פחות תחזוקה, ולא תצטרך לצבוע אותם כל כמה שנים.

אתה צריך לשקול את הסגנון והחומרים של הגדר שלך לפני שאתה מקבל ציטוט. גדרות אלומיניום מגיעות במגוון עיצובים, החל ממלבנים פשוטים וכלה בחניתות משוכללות. היקרים ביותר הם בדרך כלל עם קשתות. לעתים קרובות הם נמצאים רק על השער, ואילו אחרים ניתן להתקין מסביב לגדר. למרות שהם יקרים יותר מגדרות אחרות ויכולים להוסיף יופי לנוף שלך, גדרות קשתות למעלה יכולות להיות תוספת נהדרת.

עלות גדרות האלומיניום תלויה בכמה גורמים, כולל גודלו ועוביו של הלוח, השטח המגודר, ושעת התקנת הגדר. מומלץ לשקול את כל הגורמים הללו ולקבל מספר ציטוטים. גדרות אלומיניום עמידות יותר מרוב הגדרות האחרות, אבל הן לא מחזיקות מעמד כל עוד גדרות עשויות מחומרים אחרים כמו פלדה או ברזל.

גדרות אלומיניום יכולות להיות צבועות בצבעים רבים, אבל רובם שחורים. עם זאת, ישנן אפשרויות רבות לגדרות עם צבעים אחרים, כולל לבן, חום, שיזוף, ירוק ואבן חול. אתה יכול גם לבחור ממגוון אביזרים ושערים שיתאימו לצרכים שלך. אתה צריך גם לבדוק את התקנות המקומיות עבור גדרות כמו חלק מהאזורים דורשים היתרי בנייה. מתקין מקצועי יוכל להודיע לך על כל היתרים שאתה צריך כדי להתקין את הגדר שלך.

סוגים שונים של גדרות אלומיניום

ישנם סוגים רבים של גדרות אלומיניום בשוק. אחד הפופולריים ביותר הוא סגנון הצמרת השטוח, שבד "כ מורכב ממכתשים מוצבים בחוזקה על גבי מסילה אופקית. אתה יכול להוסיף גם חניתות. המסילה היא בדרך כלל 3 סנטימטרים מעל הנוף.

סגנון פופולרי נוסף הוא גדר הפרטיות. גדר הפרטיות כוללת מסילה אופקית ועמדת מתכת המחוברת במרווחים קבועים. גדרות אלה משמשות בדרך כלל בהגדרות מגורים כדי לשמור על אנשים מחוץ לחצרות. בנוסף להיותה מכשול נגד מבקרים לא רצויים, גדרות אלומיניום למגורים יכולות לשמש גם כגדר גינה.

המראה של גדרות אלומיניום דומה לזה של גדרות ברזל. למרות שהם לא ניתנים להתאמה אישית כמו ברזל, הם מציעים מראה קלאסי ולעתים קרובות הם פחות יקרים. החומר הזה קל לתחזוקה ולא מחליד. גדרות אלומיניום הן גם מאוד עמידה ומזג אוויר עמיד.

ישנם סוגים רבים של גדרות אלומיניום. בין אם אתה רוצה גדר עבור הנכס שלך או שטח מסחרי, גדרות אלומיניום הן בחירה עמידה ואופנתית. הם באים במגוון צבעים ומסיימים. ומכיוון שהם קלים משקל, הם קלים לניקוי ודורשים תחזוקה מינימלית. בנוסף, גידור אלומיניום בדרך כלל זול יותר מחומרים אחרים שניתן להשוות באיכות.

גדרות אלומיניום יכולות להיות מקושטות בתכונות דקורטיביות

ישנן דרכים רבות להתאים אישית ולהוסיף אלמנטים דקורטיביים לגדר האלומיניום שלך. אורכה של גדר אלומיניום למגורים הוא בדרך כלל 5/8 אינץ ', בעוד שרוחבה של גדר אלומיניום מסחרית הוא בדרך כלל 3/4 אינץ'. אתה יכול גם להתקין שער משני כדי להקל על גישה למכסחות דשא. השער הזה בדרך כלל ממוקם בצד השני של הבית. אפשר להוסיף גם צורות מקושטות לעמדות השער ולחלקי הגדר.

אלומיניום הוא גם חומר עמיד וארוך טווח. הוא עמיד בפני קרינת השמש, שחיקה וקרע, והוא נטול קורוזיה. גדרות אלומיניום יכולות להימשך עד 30 שנה. חלקם אף ידועים כמי שנמשכו חמישה עשורים. גדרות אלומיניום הן גם ידידותיות לסביבה וניתנות למיחזור.

גם לגדרות האלומיניום יש יתרון משמעותי בכך שקל לתחזק אותן. גדרות אלומיניום קלות לתחזוקה וניקיון. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לנקות כל פסולת. לאחר מכן, אתה יכול לרסס אותם עם צינור גינה כדי להסיר כל לכלוך וזוהמה שנותרו. מכיוון שסיף אלומיניום עשוי מאלומיניום ממוחזר, לא תצטרכו לדאוג לצביעה מתמדת וליטוש מחדש, או להתמודד עם כימיקלים קשים.

סיבה נוספת לבחור גדר אלומיניום היא עלותם הנמוכה. גדרות אלומיניום הן הרבה יותר זולות מעץ ודורשות פחות תחזוקה. גדרות אלומיניום יכולות להימשך עשורים רבים והן פחות יקרות לתכנון. ומכיוון שאתה יכול לסמוך עליהם במשך עשרות שנים, אתה לא צריך לדאוג להחליף אותם כל כמה שנים. גדרות אלומיניום מגיעות גם עם אחריות של יצרן ועבודה.

גדרות אלומיניום יכולות להתאים אישית להעדפות ולסגנון שלך. למראה אלגנטי יותר, אתה יכול להוסיף קישוטים ללוחות גידור האלומיניום שלך. גדרות אלה להתנגד קורוזיה וחלודה כך שהם לא לקבל רקוב או שקע.

עמידות של גדרות אלומיניום

גדרות אלומיניום הן עמידה. למרות שאלומיניום הוא מתכת קלה, הוא גם חזק. הוא עמיד מאוד לחלודה, קורוזיה ולכלוך. בנוסף, הוא מגיע עם אחריות מוגבלת לכל החיים. זה מבטיח שההשקעה שלך בגדר אלומיניום באיכות גבוהה תשתלם במשך עשורים רבים של שימוש.

יתרון נוסף של גדרות אלומיניום הוא קלות התחזוקה שלהם. אתה יכול לתקן בקלות רכיב פגום של הגדר שלך ללא צורך להחליף את כל אזור הגדר. גידור אלומיניום הוא יותר סביר מכל סוג אחר של סיף במונחים של תחזוקה. אותה גדר ניתן למצוא בשטח שלך לעוד שנים רבות.

אחד היתרונות הגדולים של גדרות אלומיניום הוא עמידותם. בניגוד למתכות אחרות, אלומיניום לא מחליד או מכתים בקלות. הוא חזק יחסית בהשוואה למשקלו, מה שאומר שהוא יכול לעמוד אפילו במזג האוויר הקשה ביותר. עם זאת, כאשר משווים את העמידות של גדרות אלומיניום לחומרים אחרים, אתה צריך לשקול כמה דברים.

גדרות אלומיניום הן גם מאוד קל לתחזק. גדרות אלומיניום דורשות רק שטיפה מזדמנת כדי להסיר עפר. בעוד גדרות עץ זקוקות לציור ולאטימה רגילים, גדרות אלומיניום הן למעשה ללא תחזוקה. זה הופך את האלומיניום לאפשרות נהדרת עבור אלה באזורים סוערים.

גדרות האלומיניום יפות ומושכות, אבל יש להן גם שימושים מעשיים רבים. הם יכולים לשמש כמחסום הגנה לילדים ולחיות מחמד, והם גם מרחיקים חיות לא רצויות. הם גם עומדים זקופים ונוקשים, מבלי להתכופף או להשתחרר. הם גם עמידים בפני חלודה וכימיקלים מזיקים אחרים.

התקנת גדרות אלומיניום

לפני התקנת גדרות אלומיניום, עליך לבדוק את חוקי האזורים ואת מיקומם של השירותים. חשוב גם לקבוע את מספר גדר האלומיניום, השערים או העמדות שתצטרך. בנוסף, עליך למדוד את גבולות הרכוש שלך כדי לוודא ששום קווי שירות לא יחצו את הגדר. מתקין גדר מקצועי צריך לטפל בפרטים אלה כדי למנוע עיכובים או עלויות בלתי צפויות.

גדרות אלומיניום הן יחסית לא יקרות בהשוואה לסוגים אחרים של גדרות. גדר אלומיניום בסיסית תעלה בערך 7,200 דולר להתקנה. אם אתה בעל בית בפעם הראשונה, עם זאת, אתה יכול לחסוך כמה אלפי דולרים על ידי התקנת הגדר בעצמך. גדרות אלומיניום הן גם קלות להתקנה. מומלץ לשכור איש מקצוע אם הניסיון שלך בבנייה אינו מספיק.

משקל קל של אלומיניום מקל על ההתקנה. שלא כמו חומרים אחרים, אלומיניום אינו דורש חומרים כבדים, ולכן אין לך מה לדאוג לגבי הרמת חומרים כבדים. זה גם קל יחסית להתקין – כל מה שאתה צריך לעשות הוא למקם את העמדות באדמה, לחבר את הלוחות, ואתה מוכן ללכת!

עליך לוודא שהעמדות מאובטחות לפני התקנת גדרות אלומיניום. העמדות צריכות להיות לפחות 3 אינץ 'גדול יותר מהשער. חיזוק העמדות הוא רעיון טוב בעוד הבטון קובע. אתה צריך לסמן את קו הגדר במרחק 72 1/2 מטר זה מזה. בדרך זו, אתה לא צריך לדאוג על בטעות נהיגה בורג דרך הגדר.

סוף סוף, תבדוק שורות שירות. יש ערים הדורשות היתר לפני התקנת גדר.

תוכן עניינים