המדריך המלא לאיתור נזילה בבית

למד כיצד למצוא ולמנוע נזילות מים תכופות בביתך ומה אתה יכול לעשות בנידון. היום נסביר מה לעשות אם יש נזילה בבית וניתן לך לדבר לפני שנצלול פנימה כדי לתקן נזילה במרתף. התחל ליד הנזילה הפוטנציאלית ובודד אזור קטן אחד אחרי השני, כך שתוכל לאתר את הנזילה גם אם היא נמצאת במרחק מטרים ספורים בלבד.

בדוק אם יש חורים ונזילות בצינורות נחושת כדי לראות עד כמה דליפת מים יכולה להיות בבית שלך. בדוק אם אתה מרגיש בנוח בחדר הזחילה ויכול לעשות זאת בבטחה, אם מים דולפים מצינורות הניקוז והאספקה.

הצינורות שדלפים כרגע יספגו את רעידות הדליפה ויקשו על החיפוש. יהיה גם קשה יותר למצוא נזילה מכיוון שהרצפה סופגת רעשי דליפה במהירות, וסופגת את רעשי הדליפה במהירות.

אם אתה מתקן בעצמך דליפת גג, זכור כי איטום אינו פיתרון לטווח ארוך לדליפות משמעותיות, לא משנה איזה סוג גג אתה מתקן. ישנן מספר דרכים לתקן נזילות גגות, תלוי בגודל ובצורת הגג ובגגות שעליך לתקן.

למידע נוסף על איתור נזילה בבית היכנס לאתר mghs.co.il

בחירה במחוון טוב של דליפת מים אינה קשורה פשוט לחפש משהו שיידע שיש נזילה

ישנם מספר מכשירים המזהירים אותך רק כאשר יש נזילות, כמו Phyn Plus "Smart Water Assistant. אבל אתה מחליט אם אתה רוצה מכשיר שפשוט מזהיר אותך כשאין נזילה, או כזה שמרגיש נזילות ואז באופן אוטומטי מכבה את המים בביתכם. לדוגמא, ה- Smart Water Assistant Phin Plus, יכול לא רק להתריע בפניכם על נזילה, אלא גם לכבות את כל נזילות המים בבית באופן אוטומטי אם הן מתרחשות אי פעם. אם אתם מסוגלים ללכת ישירות שם ולתקן מים דולפים, אתה יכול לכבות ולהדליק מים לזמן קצר.

אם הקוסם רואה טפטוף או נזילה בפנים, אתה יכול למצוא דרך לסמן נקודה, להביא את הצינור במעלה הזרם את הדליפה ולראות אם הדליפות נמשכות. אבל גם אם יש דליפה מיידית, לא צריך לפחד לשנות כיוון כל עוד היא לא רחוקה מדי.

אם אתה לא יכול למצוא את מקור אם הנזילה או העבודה מחוברים לצינורות גדולים, כדאי להתקשר לאיש מקצוע מקומי. לאחר האישור, טכנאי תיקונים מכובד ידון באפשרויות שלך ויגלה קטע דולף של הצינור בשיטה הפחות פולשנית.

אם אתה מוצא את מקור נזילת הגג, אתה עדיין רואה נזילות ומים דולפים פנימה, אך אתה מרגיש בנוח עם המקור שלך או לתקן זאת בעצמך, הגיע הזמן להתקשר לגגן שלך. אם אתה יכול למצוא את מקור הנזילה בעצמך, גגן יבחן את הגג כדי לקבוע את הסיבה.

אם אתה מוצא דליפה בהתקנה הביתית

תוכל לכתוב תנאי בחוזה שלך שעל הבעלים לתקן את הנזילה בתוך 30 יום מרגע רכישת הבית או תוך 60 יום מרגע הרכישה. אם אתה יודע איפה הדליפה בחצר, התקשר לאינסטלטור כדי לתקן אותה, והוא יוכל לאתר את הנקודה המדויקת של הנזילה שלך ולהיכנס לתקן אותה ולהביא שוב את המים לזרום בצורה חלקה. בדיקה ואימות נזילות ואישור מיקומן לפני שהן מתחילות להיקרע דרך קירות ורצפות.

כנראה שתוכלו למצוא את הנזילה בכיור

אך יתכן שתצטרכו להתקשר לאינסטלטור כדי לבדוק ולתקן את הנזילה במקלחת. אם אתה בודק את כל השטחים הציבוריים שלך ועדיין מתקשה למצוא נזילת מים בקירות, אל תפחד להתקשר למפקח בית. אם אתה מוצא נזילות מים, אתה יכול לעשות יותר מתיקונים פשוטים במתקנים הסניטריים, וייתכן שהגיע הזמן להתקשר עם אנשי המקצוע. סמכו על קבלן השתלות במרתף של קנזס סיטי שיקבע במהירות את הגורם לדליפת עיבוי המרתף ויספק לכם מערכת איטום מרתף שתפתור בעיה זו. השלב הראשון במציאת צינור דולף הוא לקבוע אם אכן קיימת נזילה ואז עליכם לבדוק כל חדר בביתכם. עליכם לבחון כל סנטימטר מרובע בביתכם, לעבור דרכו ולקבוע היכן נזילת המים ומה קורה.

ככל שתתקרב למיקום הכללי של מקור הדליפה

יהיה קל יותר להפנות אליו מומחה וכשנכנס לתקן אותו, מה שיכול לחסוך לך כסף. בבתים ישנים שבהם מערכת הצנרת כולה מיושנת, נזילה בתקרה היא סימן שתראה בקרוב נזילה בחלקים אחרים של המערכת שלך. אם אינך מזהה במדויק את מיקומי הנזילה, ייתכן שיהיה צורך להחליף את כל הגג שלך כדי לתקן אותם. ככל שאתה מחדש את ביתך ולא מתנהג כך גדל הסיכוי שתראה נזילות.

תוכן עניינים