בדק בית לפני מעבר לדירה חדשה

בדק בית היא צעד חשוב בקניית בית. מפקח מקצועי יבדוק את הבית ביסודיות ויזהה כל בעיה. אולי תרצה לשכור מפקח שיבדוק את ביתך, אך חשוב לוודא שהבדיקה אינה משוחדת ומדויקת. זה רעיון טוב לבדוק בית לפני שאתה עובר ב, ללא קשר למחיר. המפקח יבדוק את המבנה, המערכות והרכיבים הפיזיים של הנכס. המפקח יצטרך גם לבדוק את הרצפות, הקירות והתקרות, כמו גם דלתות וצבע. בדק בית תכלול גם את יסודות הבית, ותחפש מזיקים. הבית צריך להיות פנוי, אז ייתכן שתצטרך לעשות יותר עבודה, כמו לשכור עורך דין לבדוק הדלפות או נושאים אחרים.

בדק בית עושים לפני שקונים את הבית

אולי תרצה לבצע בדק בית אם אתה מנהל משא ומתן על מחיר. בעוד מפקח לא יוכל לזהות כל בעיה בבית, הם יחפשו רמזים ויזואליים המצביעים על בעיה אפשרית. למשל, אפשר שתשים לב שרצפת הבית נטויה. זה יכול להצביע על כך שהקרן נשברת. עם זאת, איש מקצוע לא יוכל לדעת מבלי להסיר את הריצוף.

לפני הכניסה לבית, חשוב לבדוק את מצב החוץ והפנים. מפקח יכול לזהות בעיות שאינן ברורות מיד. המפקח יבדוק את היסודות של הבית כמו גם החיצוני. אם הבסיס אינו ברמה או נטוי, זה יכול להיות סימן של סדק יסוד. רצפות לא אחידות יכולות להצביע על בסיס סדוק.

לפעמים, אפשר לראות בעין

בעוד מהנדס בדק בית לא יכול לראות כל בעיות מבניות בבית, הוא או היא יכולים לעתים קרובות להרים על רמזים נראים לעין. לדוגמה, רצפות מוזנחות יכולות להצביע על סדק ביסודות, שמפקח לא יכול לראות מבלי לקחת את הריצוף. אם הבעיה רצינית, זה יכול להיות שהבית לא בטוח. צריך לבדוק את הדברים האלה ע "י מפקח לפני שקונים בית.

בדקית חדרי הרחצה

המפקח יבדוק גם את המקלחות והברזים. הם יבדקו את הברזים והמקלחות לדליפות. אם הצינורות בבית ישנים, הם יבדקו. אם כן, הם מייעצים לך להחליף אותם. מהנדס בדק בית מקצועי יוכל גם לייעץ לך כיצד לאתר דליפות בביתך החדש. בדק בית עשויה להיות הכרחית אם הצנרת אינה במצב טוב.

מהנדס בדק בית יבדוק גם את הקרן. חשוב לדעת אם לבית יש סדק ביסודות. זה יכול להיות שובר-עסקה. הבסיס הוא חלק חשוב מהבית שלך. זה יכול להיות קשה לראות ודורש טיפול הולם. זה גם יעזור לך לזהות מה לא בטוח. אם יש לך חששות, לשקול שכירת מפקח. בנוסף לבדיקה המבנית, חשוב לבדוק את הצינורות.

בדק בית היא חובה בעת קניית בית. למרות שזה לא ימצא כל בעיה בבית, זה יכול לעזור לאתר כל בעיה פוטנציאלית. מפקח מוסמך יכול גם לספק לקונה בית דו "ח שייתן להם ביטחון להמשיך עם הרכישה. לאחר קבלת החלטה, הם יכולים לרכוש את הנכס. מהנדס בדק בית יכול לבדוק את הנכס כדי לוודא שבטוח לגור בו, בין אם הם קונים בית חדש או מזהים בעיות פוטנציאליות.

לסיכום

בדק בית לא תגלה את כל הבעיות בבית. עם זאת, זה יכול לספק כמה רמזים חזותיים. סדק יסוד ניתן לזיהוי על ידי רצפות מוזנחות. מהנדס בדק בית לא יכול לראות סדק, אבל הם יכולים לזהות רמזים ויזואליים אחרים שמצביעים על בעיה. סוכן נדל "ן יכול גם לעזור לך בבדק בית. הדו "ח יפרט את המערכות העיקריות בבית. זהו מסמך חשוב לקוני הבית להשתמש בו.

תוכן עניינים