עיצוב של מטבח מודרני

איך לאתר נזילה מחוץ לבית

במדריך זה אנו נותנים לך את כל מה שאתה צריך לדעת על נזילות מים תת קרקעיות בביתך וכיצד למצוא ולתקן אותן. בואו נסתכל על דוגמה כיצד מצאנו ותיקנו נזילת מים בקיר.

ודא כי לא זורמים מים בביתך על ידי כיבוי שסתום המים הראשי וסגירת הברז. יש לוודא כי נעשה שימוש במים בבית וכי הם אינם זורמים כלל ביום או בלילה, גם כאשר הם זורמים.

למידע נוסף אודות איתור נזילה מחוץ לבית היכנסו לאתר הידרוצ'ק

גם אם אין לכם נזילה

חשוב מאוד לדעת היכן השסתום הראשי ועליכם לכבות את המים בשעת חירום. אתה זקוק לשסתום כיבוי בצינור המים הראשי של ביתך ולכבות אותו כדי לברר אם הנזילה בפנים או בחוץ. קבע אם אין נזילה בחוץ על ידי מציאת שסתום המים, סגירת מד המים בכביש וחזרה על הבדיקות. אם יש נזילות בחוץ, עליך להתנהג על השסתום הראשי ולהפעיל אותו, או עליך לכבות את כל המים במקרה חירום עם תברואה.

אם אתה מזהה נזילה

כבה את זרם המים והתקשר לאינסטלטור בהקדם האפשרי או נסה להתקשר לאינסטלטור שלך. אם יש נזילה רצינית, התקשרו לחברת גלאי דליפות חירום שתוכל לקבוע את המיקום המדויק של הנזילה ולייעץ לכם על דרך הפעולה הטובה ביותר, ואז לכבות את כל המים שנמצאים ברשותכם מהמונה. אלה הצעדים שעליך לנקוט כדי למצוא את המים הדולפים מחוץ לבית שלך לפני שאתה מתקשר לאינסטלטור.

לפני שאתה מחפש נזילה מחוץ לבית שלך, עליך לקבוע תחילה אם אתה מבזבז מים ואז לקבוע את מקור הנזילה. בסך הכל, העצות לעיל יעזרו לך לזהות דליפות כלשהן במערכת התברואה בביתך.

אם אתה מגלה שנזילת המים נמצאת בביתך או בחוץ

רק בבית עם דלפק ברחוב, פנה לשסתום הראשי. מצא את שסתום הכיבוי, ואם אינך מוצא אותו מחוץ לבית שלך, בדלת הכניסה או במוסך. אתה יכול להיות בחוץ בברז חיצוני, אך אם לא, אתה יכול למצוא את "השסתום הראשי" בשטח פתוח, כמו ארון או מתחת לחלון.

אם מד מים מצביע על נזילה מחוץ לבית שלך

בדוק את הארונות, המטבח, הכביסה, חדר הרחצה והכיורים כדי לוודא שהם יבשים. אם אינך יכול להסיר את צינור הניקוז כדי לבדוק את הדליפה, הקשב לרעש שריקה המעיד על כך שהוא דולף. אתה יכול לאשר שהדליפות אכן בחוץ על ידי ביצוע אותה בדיקה על השסתום הראשי של הבית שנסגר. נזילה היא כאשר קול מים זורמים נשמע בחדר קטן, כמו ארון או חלל פתוח בבית.

אם המים עדיין זורמים בבית, המאמצים שלך למצוא את מקור הנזילה עשויים להיפגע מהעובדה שהם עדיין נמצאים בחלל קטן מחוץ לבית שלך.

כדי למצוא את הנזילה, אתה יכול לבדוק ברציפות את מחוון הזרימה הנמוכה, לכבות את כל המכשירים ולכבות את המכשירים ולהתחיל בחקירה של נזילת המים אם אינך רואה או שומע תנועה כלשהי בזרימת המים, כמו ברז או משאבת מים. הערה: ייתכן שהמטר שלך לא יזהה נזילה במערכת ההשקיה או בבריכה שלך, אך אם לא תועד שום תנועה, סביר להניח שלא יהיו לך נזילות. אתה יכול פשוט להתקשר לאינסטלטור כדי לזהות את הנזילות, או אם התנועה שלך לא מתועדת, סביר להניח שלנזילה שלך אין חיבור ישיר למערכת הצנרת בביתך. אם תתקשרו לאינסטלטורים בכדי למצוא את מקור הנזילה הנסתרת, הם יסתובבו בביתכם בחיפוש אחר סימנים ורמזים לדליפות אפשריות. אם יש רעש או תנועה מחוץ לבית, פנה אליהם מייד.

אם אתה חושב שיש לך נזילה בצינור הביוב

תצטרך שהשרברב שלך יבצע בדיקת מצלמה כדי למצוא את מקור הנזילה. אם אתה חושד שנזילה בברז אך אינך רואה, השתמש באותה טכניקת מברג כמו בסינר צינורות. שסתום המים הראשי ממוקם במרתף, ואילו יש משאבת מים וצינור מים חדש לצינור המים הראשי ליד הבארות הממוקמות בתחתית לוח בטון בקומת הקרקע של ביתכם, לא במרתף. מכיוון שהדלפות נמצאות בלוחות בטון, עלינו לנתק את הצינור הדולף ולהעביר צינור מים חדש יותר דרך הבטון כדי לאתר אותו.

תוכן עניינים